چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۴۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پچ پچ ۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۹

پروین: حالم بهتر شده

پیشکسوت پرسپولیس گفت: فردا مرخص می شوم. به گزارش کاپ، علی پروین درباره وضعیت خود اظهار داشت: از هواداران، پیشکسوتان، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، دوستان که برای ملاقات من به بیمارستان آمدند تشکر می کنم. خدا را شکر حالم بهتر شده و فردا مرخص می شوم. وی افزود: جا دارد یک بار دیگه درگذشت هادی نوروزی بازیکن با اخلاق پرسپولیس رو تسلیت بگویم. خدا به خانوادش صبر بدهد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)