پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۰۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پچ پچ ۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۱

امسال ماهواره ای پرتاب نمی شود

رییس سازمان فضایی ایران با تاکید بر این که در سال جاری هیچ پرتاب ماهواره ای نداریم، گفت: ماهواره مصباح که در کشور ایتالیا بلوکه شده است نیاز به ریکاوری دارد و برای بازپس گیری آن نیز باید مذاکراتی صورت گیرد. به گزارش خبرنگار علمی ایسنا، دکتر محسن بهرامی در نشست خبری امروز با اشاره به ماهواره های ساخته شده در کشور افزود: برای سال جاری پرتابی در دستور کار نداریم و پرتاب های سال آینده نیز نیاز به هماهنگی هایی دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)