چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۳/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۲

وحید طالب لو بعد 1361 روز دروازه بان استقلال شد

به گزارش "ورزش سه"، طالب لو که در روز 10 آذر 1382 به شکلی غیرقابل باور درون دروازه استقلال جایگزین برومند و مسعود قاسمی شد و در بازی حساس برابر سپاهان به میدان رفت بار دیگر به شکل غیرقابل باوری در نیم فصل به استقلال برگشت و در بازی برابر پیکان در حالی سنگربان اول این تیم شد که در 19 بازی گذشته محسن فروزان برای آبی پوشان به میدان رفته و بعد از حضور در این تیم یکی از 3 گلر ایران در جام ملت های آسیا شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)