سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
سلامانه ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۳

ضرورت مصرف غذاهایی با مزاج گرم و تر در فصل پاییز

یک دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: برای حفظ سلامتی بهتر است افراد در پاییز از غذاهایی با مزاج گرم و تر استفاده کنند, مصرف آبگوشت های لطیف از گوشت گوسفند یک ساله, شیرینی های طبیعی تهیه شده از بادام و شکر, گلابی, "به", سیب و خربزه مفید است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)