سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۹

یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور صاحب سهمیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید پرویز موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال به استان ما لطف کردند و سهمیه ای برای فوتبال استان و شهر یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در نظر گرفتند. موسوی افزود: پس از اینکه تیم فوتبال شهرداری یاسوج با آن همه افتخاراتی که در فوتبال کشور کسب کرد به دلایل مختلف از عرصه فوتبال خارج شد و جوانان و نوجوانان و علاقه مندان به فوتبال و این تیم همواره از ما خواستار پیگیری سهمیه ای برای فوتبال استان و شهر یاسوج بودند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)