سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۵۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۳

انتشار تصاویر فجیع از منا روزنامه نگاری بحران است؟

محمد سلطانی فر - مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها - با اشاره به نقش رسانه ها در مواقع بحران، بیان کرد: کشور ما در منطقه ای قرار دارد که در 30 ، 40 سال گذشته به لحاظ بحرانی بودن، بهشت روزنامه نگاران بحران محسوب می شده است. به گزارش خبرنگار بخش رسانه ایسنا، در سیزدهمین نشست از سلسله نشست های مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه، سلطانی فر اظهار کرد: جنگ تحمیلی، طالبان، دائش، جنگ افغانستان و ... همگی نشاندهنده یک منطقه استراتژیک است که ما اصطلاحا به آن مهد روزنامه نگاران بحران می گوییم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)