پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۰۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۶

درمانگاه تخصصی دامپزشکی کنگان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عصر امروز در آیینی با حضور مردم و مسئولان شهرستان کنگان، درمانگاه تخصصی دامپزشکی کنگان به بهره برداری رسید. فرماندار کنگان در این آئین اظهار داشت: این مرکز با هدف ارتقای سطح بهداشت عمومی و افزایش پوشش بهداشتی دام و طیور در شهرستان کنگان راه اندازی شده است. عباس جمشیدی افزود: تلاش برای ارتقای سطح سلامت جامعه امری لازم و ضروری است و در این مسیر باید اهتمام لازم را داشته باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)