چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۴:۳۰

نتانیاهو کمیته ای برای تخریب منازل فلسطینی ها تشکیل داد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به آیلت شکید ، وزیر دادگستری این رژیم دستور تشکیل کمیته ای با مأموریت تسریع فرایند ویرانی منازل آن دسته از فلسطینی هایی که - به گفته وی - علیه اسرائیلی ها خشونت به خرج می دهند را داد. به نوشته روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، نتانیاهو این تصمیم را در پایان نشست اضطرای کابینه خود اتخاذ کرد. این نشست به منظور بررسی پاسخ کابینه رژیم صهیونیستی به افزایش تنش ها در کرانه باختری و قدس اشغالی تشکیل شده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)