چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۰

تماشاگران بسکتبال گرگان کار حریفان را دشوار می کنند

سرویس ورزشی بی باک ؛ بخش توپ و تور: حامد سهراب نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر پس از عقد قرارداد با تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: سال 88 در تیم شهرداری بازی کرده بودیم و هرچند در آن سال نتایج خوبی نگرفته بودیم اما در کنار مردم گرگان و هواداران خوب، سال خوبی را پشت سر گذاشتم. سهراب نژاد افزود: در آن سال تیم خوبی داشتیم اما شرایط به گونه ای رقم خورد که نتوانستیم نتایج مناسبی کسب کنیم و در رده هفتم قرار گرفتیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)