سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۲:۳۹

آغاز حفاری مکانیزه انتقال آب از کانی سیب به دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، صبح امروز با حضور وزیر نیرو، معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء، مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب نیروی ایران و جمعی از مسئولان استان آذربایجان غربی پروژه حفاری مکانیزه انتقال آب از کانی سیب به دریاچه ارومیه آغاز شد. دستگاه حفاری مکانیزه انتقال آب در دو بخش اجرایی می شود و در مجموع شاهد حفر تونلی 35 کیلومتری خواهیم بود و ماهانه 465 متر حفاری در این زمینه انجام خواهد شد و این پروژه در ابتدای سال 98 به اتمام خواهد رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)