چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۹

تحصیل 16 هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا شیخی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی هرمزگان در روز 18 مهر سال 82 تأسیس شده است، افزود: دانشگاه علمی کاربردی تنها مرکز دانشگاهی نسل سوم در کشور است. وی با اشاره به راه اندازی چندین رشته جدید در مقاطع آموزشی عالی در این دانشگاه اظهار داشت: مجموع این رشته ها در کاردانی شش کد رشته جدید و در کارشناسی هفت کد رشته جدید داریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)