دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۳۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۶

پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد کرمان از مهر 94

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: دانشکده پزشکی این دانشگاه که دارای 24 کلاس می باشد از مهرماه سال آینده دانشجو می پذیرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، "بابک آل طه" در مراسم افتتاحیه دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان اظهار کرد: کمبود دانشکده پزشکی در دانشگاه آزاد کرمان بسیار محسوس بود و خوشبختانه با همدلی این امر تحقق یافت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)