سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۴۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پرتال دانشگاهی ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۰

راه اندازی 10 کانون دانشجویی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از راه اندازی 10 کانون دانشجویی در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران خبر داد. دکتر ابوالفضل سروش در این خصوص گفت یکی از اهدافی که در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران پیگیری می شود، فعال تر کردن سازمان دانشجویان است و در این راستا 10 کانون دانشجویی راه اندازی می شود. وی افزود:راه اندازی این کانون ها با هدف تربیت دانشجویان جهادی و پاسخگویی به رشد خلاقیت های فرهنگی دانشجویان و آماده ساختن آنها در انجام فعالیت های جهادی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)