چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۷

چرا به مراسم هادی نیامدید؟!

روز نو : امیر عابدینی که همچنان به خاطر واگذار نشدن پرسپولیس به گروه خود از وزارت ورزش و دولتی ها ناراحت است، از هر فرصتی برای انتقاد برای آنها استفاده می کند. او در آخرین پست اینستاگرامش نوشت: "اقای رئیس جمهور اجازه میخواهم چند جمله با شما شفاف سخن بگویم ایا میدانید در کنار فاجعه منا که در گوشه وکنار این کشور جمعیت عظیمی را سوگ وار کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)