سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۷

بنا: این بار بیرونم نکنند، نمی روم

به گزارش بی باک ، محمد بنا در پاسخ به این سؤال "با وجود گذشت چند هفته از بازگشت تان به خانه کشتی شرایط را چگونه می بینید؟" اظهار داشت: شرایط فدراسیون خدا را شکر خوب است و عوامل حداکثر همکاری را دارند و از پرسنل گرفته تا کادر مدیریتی و به خصوص حمید بنی تمیم بیشترین همکاری را با ما دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)