چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۵:۴۳

ناو هواپیمابر روزولت از خلیج فارس خارج شد

آمریکا ناو هواپیما بر تئودور روزولت را در پی عملیات روسیه در سوریه، از خلیج فارس خارج کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، آمریکا ناو هواپیما بر تئودور روزولت را به علت عملیات روسیه در سوریه از خلیج فارس خارج کرد و این کشور برای نخستین بار از سال 2007 میلادی تاکنون در آبهای خلیج فارس ناو هواپیمابر ندارد. پایگاه اینترنتی این روزنامه نوشت: واشینگتن به علت موفقیت هواپیماهای روسیه در سوریه مجبور شد ناو هواپیمابر تئودور روز ولت خود را از خلیج فارس خارج کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)