پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۴۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۹

غفوری: بازیکنان استقلال همیشه باغیرت بازی کرده اند

به گزارش جی پلاس؛ وریا غفوری بازیکن استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل شهرخودرو در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: توانستیم بازی حساسی را ببریم. به هواداران تبریک می گویم. به شهرخودرو و گل محمدی هم تبریک می گویم. ما بازی سختی را مقابل این تیم با پیروزی پشت سر گذاشتیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)