چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۲۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۷

پای ریزگردها به کرمانشاه هم باز شد

مسئول ایستگاه های سنجش آلودگی هوای محیط زیست کرمانشاه با اشاره به ورود ریزگردها به جو استان از دو شب گذشته، گفت: گرد و غبار کم و بیش تا روز پنج شنبه در کرمانشاه وجود خواهد داشت. سعید دزفولی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه توده گرد و غبار از ساعت اولیه روز دوشنبه ( 20 بهمن) وارد کرمانشاه شد، اظهار کرد: از ساعت یک بامداد دوشنبه تا هشت صبح همان روز هوای کرمانشاه در وضعیت بحران قرار داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)