دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۰

ربیعی: زندگیم را به خاطر سرطان همسرم فروختم

جشن شکرگزاری سلامت در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور وزیر رفاه توسط باشگاه خبرنگاران برگزار شد. دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جشن شکرگزاری سلامت گفت: من یکی از عزیزانم را یعنی همسرم را به خاطر سرطان از دست دادم، 10 سال پیش زمانی که در شرایط سخت شغلی قرار داشتم، متوجه شدیم که همسرم مبتلا به سرطان است، تلاش های زیادی کردم تا همسرم درمان شود به طوری که تمام زندگیم را فروختم و حدود نود میلیون تومان برای درمان هزینه کردم اما متاسفانه همسرم را از دست دادم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)