چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۸

اکبر ترکان چهار وزیر را به رانت خواری و مفت خوری متهم کرد

تابناک گیلان: در حالی که چند صباحی است از نامه نگاری چهار وزیر در کابینه روحانی به رئیس جمهور می گذرد، و از زمان رسانه ای شدن آن تا کنون بحث های فراوانی در خصوص آن شکل گرفته، امروز اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور در یک اظهار نظر جالب و البته جنجالی اقدام به بازگو کردن انگیزه های چهار وزیر از این نامه نگاری کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)