چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۱

احداث بیمارستان هسته ای در پایتخت موجب ارتقاء جایگاه شهر تهران می شود

به گزارش خبرگزاری فارس ، محمد سالاری در مراسم امضای تفاهم نامه احداث اولین بیمارستان هسته ای کشور که با حضور رئیس سازمان انرژی هسته ای، وزیر بهداشت درمان و آموزش پرشکی و شهردار تهران در بوستان ولایت برگزار شد، در خصوص اهمیت احداث این بیمارستان اظهار داشت: این اقدام قطعا در تأمین سرانه های بهداشتی و سلامتی شهر تهران به عنوان یکی از سرانه های 7 گانه تاثیر قابل توجهی خواهد داشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)