پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرهنگیان نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۱

افزایش حقوق رتبه بندی از آبان ماه در حساب معلمان

فرهنگیان نیوز - تدبیر : هر افزایش حقوقی که در حکم آمده باشد ماه اول به صندوق بازنشستگی واریز می شود و در ایام پایان سال نیز اینگونه است و جای نگرانی برای فرهنگیان نیست. محمد فاضل، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو یی گفت: احکام رتبه بندی معلمان از مهرماه اجرا شده است و افزایش حقوق آنان از آبان ماه به حساب خود فرهنگیان واریز می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)