دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۳:۲۸

بیشترین تلاش دولت بعد از هدفمندی یارانه در حوزه سلامت است

وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت تدبیر و امید با همت وجدیت خاصی بیشترین تلاش را پس از هدفمندی یارانه ها برای حوزه سلامت دارد. به گزارش جماران به نقل از ایرنا، دکتر سید حسن هاشمی شامگاه دوشنبه در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا ضمن تسلیت ایام حسینی اظهارداشت:با آغاز طرح تحول نظام سلامت شاهد توجه بیشتری به مردم و به حقوق آنان هستیم . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)