مبتلایان کرونا در فارس به 3702 نفر رسید
سایر منابع:
سایر خبرها
آمار رسمی مبتلایان و جانباختگان کرونا به تفکیک استانی
مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی اظهار داشت: از یک هزار و 617 نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص کووید19 استان، 56 نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به سه هزار و 792 نفر رسیده است.از 56 مورد جدید در استان، شیراز 25 مورد؛ اقلید 6 مورد؛ آباده 4 مورد؛ ممسنی 3 مورد
وجود 569 بیمار کرونایی در خراسان جنوبی/ وضعیت قرمز در 8 شهرستان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، کامبیز مهدی زاده عصر امروز تشریح آمار مبتلایان به کرونا در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: تاکنون از سه هزار و 323 آزمایش انجام شده، دو هزار و 654 نفر تست شان منفی و 569 نفر جواب تست شان مثبت شد. وی با بیان اینکه از مجموع مبتلایان کرونا در استان سه نفر طی 24 ساعت گذشته شناسایی شده اند، بیان داشت: از این تعداد دو نفر از درمیان و یک از نفر بیرجند هستند
فعالیت 300 تیم واکنش سریع برای مقابله با کروناویروس
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مرکز فارس، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت خدمات تیم های واکنش سریع دانشگاه گفت: از هنگام شیوع کروناویروس، 300 تیم واکنش سریع، در قالب گروه های سه نفر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز سازماندهی شد. دکتر عبدالرسول همتی اعضای تیم های واکنش سریع را شامل کارشناس بهداشت محیط، کارشناس بیماری ها و کارشناس سلامت روان عنوان کرد و افزود: به محض مثبت شدن
127 فوتی بر اثر ابتلا به کووید19 در لرستان | اینفوگرافیک
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، از 127 فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار زرک ، محمدرضا نیکبخت شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در لرستان، اظهار داشت: از مجموع 542 نمونه ارسالی طی 24 ساعت گذشته به آزمایشگاه های مرجع استان، 46 نفر به آمار مبتلایان به کووید 19 در استان اضافه شد. وی، گفت: متأسفانه طی 24 ساعت گذشته
تلاش برای افزایش نمونه گیری در فارس تا انجام 2 هزار تست کرونا در روز
تلاش برای افزایش نمونه گیری در فارس تا انجام 2 هزار تست کرونا در روز رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از عزم جدی اعضای ستاد مقابله با کرونا در فارس برای افزایش نمونه گیری در مناطق پرخطر خبر داد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شصت و هفتمین نشست روزانه بررسی آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس برای مقابله با
ابتلای 46 نفر دیگر به کرونا در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ دکتر حسین فرشیدی در ارتباط زنده تلویزیونی با خبر20 شبکه خلیج فارس افزود: همه موارد جدید کرونا، در بندرعباس ثبت شده است و از این شمار 4 مورد علامت دار هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون شش هزار و 762 مورد تست کرونا گرفته شده است. فرشیدی افزود: در 24 ساعت گذشته یک خانم 65 ساله با سابقه بیماری زمینه ای فشار خون بر اثر ابتلا به
شناسایی 170 مورد ابتلا جدید در خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 170 مورد جدید ابتلا به کووید 19 در خوزستان شناسایی شدند که با احتساب این موارد مبتلایان در خوزستان به سه هزار و 376 مورد افزایش یافت. وی افزود: موارد جدید به تفکیک شامل اهواز 85 مورد، دزفول 42 مورد، بهبهان 1 مورد، رامهرمز 4 مورد، کارون3 مورد
لیست نهایی شهرهای پاک در کردستان مشخص نیست
سنندج – ایرنا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: لیستی که روز گذشته درباره وضعیت شهرهای دارای وضعیت سفید کشور و این استان منتشر شده، اولیه است و با اظهار نظر دانشگاه های علوم پزشکی لیست نهایی منتشر بزودی خواهد شد. دکتر ابراهیم قادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد بستری در روز و تعداد بستری هایی که در 14 روز گذشته به نسبت جمعیت 2 شاخصی است و
شناسایی 34 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در فارس
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز فارس، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از 777 مورد نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیص مولکولی کروناویروس در روز گذشته تاکنون، 34 مورد مثبت گزارش شده است. عبدالرسول همتی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته مورد فوتی بر اثر ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون 87 نفر در استان به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داده اند
افزایش آمار مبتلایان به کروناویروس به 3 هزار و 736 نفر
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استودیو سلامت دانشگاه، با اشاره به شناسایی 34 بیمار جدید مبتلا به کروناویروس، گفت: این افراد با بررسی 777 نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی استان شناسایی شده اند. او آمار بهبود یافتگان مراکز درمانی و ایزوله خانگی در استان فارس را نیز 3 هزار و 225 نفر دانست و افزود: طی دیروز
516 بیمار کرونایی در خراسان جنوبی بهبود یافتند/ وضعیت سفید کرونا در زیرکوه
یک نفر از بیرجند و چهار نفر از درمیان هستند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: از روز اول شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون سه هزار و 92 نمونه آزمایش در استان انجام شد که از این تعداد دو و 526 نفر تست شان منفی و 566 نفر جواب تست شان مثبت شد. مهدی زاده به تفکیک آمار شهرستانی پرداخت و افزود: طبس 147 مورد، بیرجند 194 مورد، قاین 63 مورد، زیرکوه 38 مورد، فردوس 26
شمار مبتلایان به کرونا در فارس به 3702 نفر رسید
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز ، عبدالرسول همتی ، امروز (شنبه 13 اردیبهشت) در استودیو سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آمار جدید مبتلایان به کرونا در فارس، گفت: در 24 ساعت گذشته از نمونه تست های انجام شده در آزمایشگاه های فارس، نتیجه تست کرونای 50 نفر مثبت اعلام شد. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: با شناسایی این 50 مورد، آمار کرونا در فارس اکنون به سه
کرونا در ایران/قم در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد
مراکز درمانی و ایزوله خانگی در استان فارس را نیز 3 هزار و 225 نفر دانست و افزود: طی دیروز تاکنون، هیچ موردی از فوتی در استان گزارش نشده و آمار مرگ و میر ناشی از کروناویروس در فارس، 87 نفر است. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به بیماران شناسایی شده دیروز تا کنون به تفکیک شهرستان های استان فارس ادامه داد: از مجموع 34 مورد شناسایی شده 8 مورد مربوط به شیراز، مرودشت و قیروکارزین
شناسایی 5 مورد جدید ابتلا به کرونا در خراسان جنوبی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون از 3 هزار و 92 آزمایش انجام شده، جواب تست 2 هزار و 526 نفر، منفی و 566 نفر، مثبت اعلام شده است. او افزود: از این تعداد 516 بیمار از بیمارستان ها ترخیص شدند و 8 نفر در بیمارستان ها بستری اند که حال 2 نفر وخیم است. مهدی زاده با اشاره به شناسایی 5 مورد جدید در
بهبودیافتگان مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی به 1444 نفر رسید
جواد آقازاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: دیروز از382 نفر تست کرونا گرفته شده که از این تعداد 72 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی در مجموع تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان به 2 هزار و 868 مورد افزایش پیدا کرد. وی افزود: تعداد 11 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته بهبود
شمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی به 566 نفر رسید
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، کامبیز مهدی زاده عصر امروز ( 14 اردیبهشت) در گفتگو با رسانه ها با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 84 آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شد که از این تعداد پنج مورد مثبت اعلام شد، اظهار داشت: با اضافه شدن این موارد جدید، مجموع مبتلایان کرونا در استان به 566 نفر رسید. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: موارد جدید مبتلا به کرونا
افزایش موارد بستری ناشی از کرونا در خوزستان
فارس : سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: تعداد موارد بستری در حال افزایش است و در حال حاضر نیز 410 بیمار در مراکز درمانی بستری هستند. علی احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 165 مورد جدید ابتلا به کووید 19 در خوزستان ثبت شد که با احتساب این موارد، مبتلایان در خوزستان به سه هزار و 206 مورد افزایش یافت. وی
ابتلای 31نفر دیگر به کرونا در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ دکتر حسین فرشیدی در ارتباط زنده تلویزیونی با خبر20 شبکه خلیج فارس افزود: همه موارد جدید کرونا، در بندرعباس ثبت شده است و از این شمار تنها دو نفر بستری هستند. وی گفت: بقیه مبتلایان بدون علائم هستند که بصورت سرپایی در مراکز مراقبتی و درمانی و یا منزل قرنطینه شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تا کنون شش هزار و 631مورد تست کرونا گ
آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان از 3000 نفر عبور کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی احسانپور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 109 مورد جدید ابتلا به کووید19 در خوزستان شناسایی شد و با احتساب موارد جدید شمار مبتلایان به سه هزار و 41 مورد رسید. وی افزود: موارد جدید به تفکیک شامل اهواز 59 مورد، آبادان 4 مورد، دزفول 4 مورد، شوشتر 6مورد، اندیمشک 8 مورد، باغملک 3 مورد
آمار رسمی بیماران کرونا به تفکیک استان ها؛ 13 اردیبهشت+جدول
23 کهگیلویه و بویراحمد 6 9 508 24 گلستان 25 گیلان 26 لرستان 113 نفر تا 3اردیبهشت 27 مازندران 55 28 مرکزی 157نفر تا 9 اردیبهشت 29 هرمزگان 31 28 354 917 30 همدان 82 نفر تا 31 فروردین 31 یزد 193 نفر تا 28 فروردین *** افزایش آمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان رئیس دانشگ
54 مورد جدید ابتلا به کرونا در فارس شناسایی شد
گذشته، 27 مورد مربوط به شیراز؛ آباده و قیر و کارزین هر کدام پنج مورد؛ فیروزآباد، استهبان و لامرد هر کدام دو مورد؛ مرودشت، اقلید، زرقان و داراب هر کدام یک مورد و مابقی آمار نیز مربوط به دیگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان فارس بوده است. معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: متأسفانه یک نفر در 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داد که با این یک مورد جدید، مجموع
شناسایی 54 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در فارس
با شناسایی 54 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس آمار مبتلایان به 3652 نفر رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی 54 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد. عبدالرسول همتی با اشاره به اینکه با انجام آزمایش از 42 هزار بیمارو افراد علامت دار به ویروس کرونا به لحاظ شاخص
فوتی های کرونای ایلامیان غیرساکن در آمار استانی محاسبه می شود
دیده شده است و هم اکنون یک تیم بسیار قوی از ستاد کرونای استان به هلیلان اعزام شده است و بیماران بستری و موارد مشکوک را بررسی می کنند. وی فر با اشاره به وضعیت بهداشتی شهرستان تازه تاسیس هلیلان تصریح کرد: این شهرستان با جمعیت بالای 15 هزار نفر دارای 12 خانه بهداشت، چهار مرکز بهداشت و یک پایگاه اورژانس با شرایط مناسب بهداشتی است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام مهم ترین
شناسایی 8 بیمار کرونایی جدید در خراسان جنوبی/ 510 بیمار بهبود یافتند
در درمیان و دو نفر در طبس هستند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: از روز اول شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون سه هزار و هشت نمونه آزمایش در استان انجام شد که از این تعداد دو و 447 نفر تست شان منفی و 561 نفر جواب تست شان مثبت شد. مهدی زاده به آمار مبتلایان کرونا به تفکیک شهرستان ها اشاره کرد و گفت: طبس 147 مورد، بیرجند 193 مورد، قاین 63 مورد، زیرکوه 38 مورد
ثبت 818 بیمار کرونایی در همدان
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه میزان بستری و مرخصی بیماران مبتلا به کرونا در همدان وضعیت تعادلی دارد از ثبت 818 مورد مثبت کرونا در این استان خبر داد. ابراهیم جلیلی در گفت وگو با فارس، با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان اظهار کرد: قبلا میزان بستری بیماران در بیمارستان ها روند صعودی ملایمی داشت اما فعلا وضعیت تعادلی به خود گرفته است؛ یعنی تعداد بیمارانی که بستری می
ابتلاء 36 نفر دیگر به کرونا در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ دکتر محمود حسین پور در ارتباط زنده تلویزیونی با خبر ساعت 20 شبکه خلیج فارس افزود: از موارد جدید کرونا در استان، هر 36 نفر در بندرعباس ثبت شده است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: 34 مورد با علایم خفیف مرخص شدند و 2 نفر نیز بستری هستند. وی افزود: اکنون شمار بیماران مبتلا به کوید 19 در شهرستان بندرعباس به 660 نفر رسیده است. حسین
افزون بر 7 هزار نفر از اتباع پاکستان در میرجاوه مورد غربالگری سلامت قرارگرفتند
افزون بر 7 هزار نفر از اتباع پاکستان در میرجاوه مورد غربالگری سلامت قرارگرفتند معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: افزون بر هفت هزار نفر از اتباع کشور پاکستان از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون در مرز میرجاوه مورد غربالگری سلامت قرار گرفتند. دکتر سید مهدی طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: با توجه به اهمیت
علائم جدید بیماری کرونا مورد توجه است
وجود دارد. وی گفت: اینها علائمی است که در مورد آنها نیز تاکید بیشتری می شود از جهت این که نشان دهنده ابتلا به ویروس کرونا باشد. رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اضافه کرد: موارد مثبت جدید استان در 24 ساعت گذشته همگی مربوط به نمونه های سرپایی بوده است. وی گفت: خوشبختانه مدتی است آمار فوتی های کرونا در خراسان جنوبی ثابت مانده است و فوتی جدید نداشتیم. رییس
فوت یک خانم گچسارانی بر اثر کرونا+جزئیات
فانوس زاگرس؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد جزییات جدیدی از فوت یکی دیگر از مبتلایان به کووید 19 در این استان را اعلام کرد. به گزارش فانوس زاگرس، محمدمهدی بانشی گفت: بیمار فوتی جدید مبتلا به کووید 19 خانمی 42 ساله از گچساران دارای بیماری های زمینه ای فشارخون، چربی خون، کم کاری تیروئید و مشکلات کلیوی در اثر ابتلا به دیابت بود. معاون بهداشت