چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه کسب و کار ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۸

مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری به زودی در شهرستان قشم راه اندازی می گردد

دکتر محمد شکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و قائم مقام وزیر در حاشیه سفر اخیر خود به جزیره قشم و بازدید از مراکز بهداشتی درمانی آن شهرستان گفت : بزودی مرکز بیماریهای رفتاری ، HIV(ایدز) در شهرستان قشم راه اندازی می شود . ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)