سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۱

فاصله گذاری در قطارها قابل تحسین است

برای کار واجبی مجبور به سفر شدم و چون شنیده بودم در پروازها، فاصله گذاری رعایت نمی شود قطار را انتخاب کردم که خوشبختانه با صحنه خوبی روبه رو شدم که جای قدردانی دارد. در هر کوپه 2 مسافر بود و همه پرسنل هم ماسک و دستکش داشتند و هر کسی هم که ماسک و دستکش نداشت در اختیارش قرار می دادند. مواد ضدعفونی هم در کوپه ها بود. مهرابی از تهران ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)