پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بازار کار ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۷

اشتغال زایی برای 551 مددجوی بهزیستی قم طی سال گذشته

مدیرکل بهزیستی استان قم از اشتغال زایی برای 551 مددجوی این مرکز طی سال گذشته خبر داد. رضا سلیقه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اشتغال زایی برای 551 مددجوی قم طی سال گذشته توسط بهزیستی این استان انجام گرفته است. وی با اشاره به تثبیت اشتغال برای 318 نفر طی سال گذشته، افزود: تثبیت اشتغال به این صورت است که کارفرما برای مددجو اشتغال ایجاد می کند و بیمه مددجو توسط بهزیستی پرداخت می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)