دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
افکار نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۱

از استقلالی ها متشکرم!

علیرضا نورمحمدی کاپیتان سرخپوشان روز گذشته در مورد شرایط دربی گفت: قبل از هر چیز از هواداران و بازیکنان استقلال تشکر می کنم که در مراسم هادی نوروزی با ما همدردی کردند. فوت هادی نوروزی نشان داد که ما همه با هم دوست هستیم و نمی خواهیم مشکلی برای بازیکنی از حریف به وجود بیاید. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)