موسوی: نمی توان درباره کارنامه فرهاد حرف زد
سایر منابع:
سایر خبرها
فرهاد مجیدی شدیدا از وزارت ورزش عصبانی است
مدیران باشگاه استقلال از کادر فنی تیم خواستند برای تقویت تیم در فصل بعد از حالا فقط روی گزینه های داخلی متمرکز شوند. در این بین فرهاد مجیدی که صحبت هایش را در اواخر فروردین ماه سال جاری با سانچز تمام کرده بود تا او پس از جدایی از تیم القادسیه کویت به استقلال بپیوندد وقتی حکم وزارت ورزش را شنید خیلی ناراحت شد.البته این تنها شامل حال استقلال نمی شود و حکم وزارتخانه برای پرسپولیس نیز لازم الاجراست و
منتظر بازگشت قدرتمندانه استقلال به لیگ هستیم
مجیدی و تیم مربیگری اش خودشان را برای چنین روز هایی آماده کرده بودند. امیدوارم استقلال با قدرت به لیگ برگردد. اما حکم وزارت ورزش در رابطه با ممنوعیت استفاده از خارجی ها، دست فرهاد مجیدی را برای به خدمت گیری سانچز بست؟ این موضوع دو جنبه مالی و فنی دارد. بحث فنی اش به اعتقاد من خیلی مهم است، چون فدراسیون و یا سازمان لیگ باید کمیته فنی داشته باشند که هر مربی یا بازیکن بی کیفیتی نتواند با
فرهاد، سایه امیر را کنار می زند؟
آی اسپورت: خاتمه لیگ نوزدهم برای فرهاد مجیدی به منزله آغازی دوباره در استقلال است یا پایانی بر دومین تجربه مربیگری کوتاهش؟ برای فرهاد که حالا سکان یکی از از دو قطب فوتبال ایران را به دست دارد چند سناریو را می توان در ذهن متصور بود. خوشبینانه ترین حالت ممکن برای سرمربی استقلال این است که لااقل یکی از جام های پیش رو را تصاحب و آینده شغلی اش را لااقل برای 2 فصل دیگر در استقلال تضمین کند
آقای مجیدی، بی خیال حاشیه ها شو!
آنجا تصمیم سازی می کند، باید صلاح دیگران را هم در نظر داشته باشد و تصمیمات منطقی بگیرد تا کسی متضرر نشود و لطمه ای به جامعه نخورد. با همه این حرف ها دوست دارید فوتبال برگزار شود؟ همه ما فوتبالی ها و غیرفوتبالی ها که دل شان برای این ورزش تنگ شده، دنبال از سرگیری مسابقات هستیم، اما نه به هر قیمتی. شما فکر می کنید فرهاد مجیدی بتواند استقلال را در فصل بعد هم هدایت کند
خطرِ فوتبال زدگی!
سازمان لیگ و وزارت ورزش مسابقات باشگاهی حتما باید به پایان برسد، چون هزینه های رسیدن لیگ به ایستگاه پایانی برای فوتبال کشور به مراتب کمتر از تعطیلی است. هر هفته از مسابقات لیگ شامل هشت بازی می شود و با احتساب یک بازی عقب افتاده استقلال مقابل فولاد خوزستان در فاصله 45 روز باید شاهد برگزاری 73مسابقه باشیم. به این ترتیب احتمالا هر پنج روز یک بار مردم با شور و هیجان برگزاری مسابقات با رعایت تمام پروتکل
ابهت پرسپولیس به گرفتن جام نیست/ آنهایی مخالفند که شکست خورده اند
خودش را مستحق قهرمانی ندانسته و می تواند در مسیر تصاحب جام قدم بردارد. پیشکسوت پرسپولیس درباره مخالفت برخی باشگاه ها برای از سرگیری مسابقات تأکید کرد: قطعاً چیزی مهمتر از سلامتی در کشور وجود ندارد. ورزش هم برای افزایش روحیه و شادابی جامعه ضروری است اما دلیلی ندارد آقایان که حالا در پروژه های مدیریتی خود شکست خورده اند، همه چیز را گردن کرونا انداخته و انتظار لغو بازی ها را داشته باشند
سرمربی استقلال به فکر دستیار جدید!
اینکه به تازگی مهدی علی نژاد، معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش باشگاه های استقلال و پرسپولیس را از جذب بازیکن و مربی خارجی منع کرد. پیرو همین موضوع مدیران باشگاه استقلال از کادر فنی تیم خواستند برای تقویت تیم در فصل بعد از حالا فقط روی گزینه های داخلی متمرکز شوند. در این بین فرهاد مجیدی که صحبت هایش را اواخر فروردین سال جاری با سانچز تمام کرده بود تا او پس از جدایی از تیم القادسیه کویت به
گل محمدی: قانون وزارت ورزش از عدالت به دور است
اینکه در صدر جدول هستیم می گویم، اما این فوتبال باید ادامه داشته باشد. خیلی ها از کنار فوتبال نان می خورند. البته در زمان شروع مسابقات باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم. وی که با برنامه ورزش ایران رادیو ایران صحبت می کرد در پاسخ به این سوال که چه زمانی مسابقات شروع خواهد شد، گفت: از سوی فدراسیون فوتبال به افشین پیروانی گفته اند از 22 خرداد مسابقات شروع می شود و از پنجشنبه هم اجازه
حلالی: پرسپولیس باید مراقب باشد/ بهترین تصمیم ادامه لیگ بود
برتر یا لیگ قهرمانان آسیا برسند. با برگزاری ادامه بازی های فصل جاری حق هیچکس ضایع نمی شود. وی راجع به تصمیم وزارت ورزش مبنی بر ممنوعیت باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران برای جذب بازیکن خارجی تصریح کرد: متأسفانه باید بپذیریم اکثر تیم ها در جذب بازیکن خارجی راه را اشتباه رفتند. سال ها آئین نامه متناسب با فوتبال ایران برای جذب بازیکن نداشتیم و پس از آن هم نقش دلال ها به قدری پررنگ بود که
افضل: تعویق جام جهانی فوتسال به سود کادر فنی تیم ملی است
من تعویق مسابقات جام جهانی کاملا به نفع تیم ملی و همچنین کادر فنی شد. کمیته فوتسال باید از این فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کند و با تدراک دیدن چند بازی دوستانه خوب بازیکنان تیم ملی را برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده کنند. مسابقات فصل جدید لیگ برتر را می توان قبل از جام ملت ها برگزار کرد افضل ادامه داد: همچنین شنیده ام که کمیته فوتسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد
هزینه 337 میلیارد تومانی پرسپولیس و استقلال برای خرید بازیکن و مربی
خارجی، میزبانی رقابت های آسیایی و هزینه هایی دیگر مصرف کرده است. در خصوص گزارش های مالی باشگاه استقلال موارد جالبی وجود دارد که در پایین به آن اشاره شده است: - احمد سعادتمند در زمان تصدی ریاست هیات مدیره باشگاه استقلال، هم زمان کارمند وزارت ورزش و جوانان بوده که در خردادماه 1398 استعفا داده اند، لیکن قبول استعفا و انتصاب فرد جایگزین تاکنون مشخص نشده است. بدیهی است هرگونه
نیمکت استقلال فصل آینده به فرهاد می رسد یا امیر؟
... مجیدی اگر بتواند سپاهان قلعه نویی را در جام حذفی شکست دهد مسلماً میخ خود را روی نیمکت آبی ها کوبیده و بعید است که سعادتمند بتواند حتی با فشار از بالا او را برکنار کند.در شرایط فعلی هواداران استقلال بین امیر و فرهاد دومی را ترجیح می دهند؛ یک مربی جوان و آینده دار که تا امروز در مقام سرمربی برای استقلال بد کار نکرده و حتی با پیروزی در شهرآورد هم 3، 4 دقیقه بیشتر فاصله نداشت. مجیدی اگر در ادامه فصل نتیجه بگیرد شاید تا 4، 5 سال دیگر هم سرمربی استقلال باشد و مسلماً اکثر هواداران هم حمایتش می کنند، اما اگر نتیجه نگیرد حتی شاید فصل بعد هم نباشد. ...
پیشنهاد تبانی به من؟ هرگز کسی چنین جرأتی نکرد!
این سطح از فوتبال می رسد که در تیمی مثل استقلال توپ می زند اینقدر شخصیت فوتبالی بزرگی پیدا می کند که کسی جرات نمی کند به او چنین پیشنهاداتی بدهد. البته این نظر شخصی من است. * خبر دارید وزارت ورزش درباره ممنوعیت خرید بازیکن و مربی خارجی کمی عقب نشینی کرده است؟ - متأسفانه وقتی حرف غیرکارشناسی زده می شود تبعاتش را هم باید ببینند. وزارت ورزش با آن گستردگی و عظمت چرا باید حرفی بزند که دو
مهدی علی نژاد: فدراسیون فوتبال درباره پرونده ویلموتس باید پاسخگو باشد
مهدی علی نژاد امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره تصمیم وزارت ورزش مبنی بر ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی برای دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: چون هم می خواستیم دو باشگاه دولتی را ساماندهی کنیم و هم جلوی یکسری حواشی را بگیریم این تصمیم را گرفتیم. چون مالکیت این دو باشگاه با وزارت ورزش است این تصمیم را گرفتیم. طبیعی است که برای باشگاه هایی که مالکیتش با ما نیست نمی توانیم تصمیم بگیریم. این
برنامه جام حذفی وابسته به لیگ قهرمانان
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که عنوان شده بازی های لیگ برتر از روز بیست و نهم خردادماه با برگزاری مسابقه ی معوقه تیم های فولاد خوزستان و استقلال از سر گرفته می شود، اما سازمان لیگ هنوز برنامه ای برای چگونگی برگزاری جام حذفی اعلام نکرده است. سهیل مهدی در خصوص برنامه زمان بندی جام حذفی در فصل 99-98 اظهار کرد: واقعیت این است که هنوز برنامه جام حذفی را تدوین نکردیم و این موضوع مشخص نشده
قطع امید بازیکنان استقلال از سرمربی جوان تیمشان/ تفاوت مجیدی و قلعه نویی در اعلام یک موضع
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بازیکنان استقلال که با انجام تمرینات انفرادی خود را آماده شروع دوباره مسابقات می کنند و اشتیاق زیادی برای ازسرگیری دیدارهای معوقه این فصل داشتند از اینکه فرهاد مجیدی سرمربی تیم با انتشار استوری در اینستاگرام نسبت به مرگ متین قوسی واکنش نشان داد و کرونا را یک بر صفر مقابل فوتبال برنده دانست، متعجب هستند. آن ها تصور نمی کردند مجیدی مخالف ازسرگیری
راه نجات فوتسال ورود تیم های دولتی است/ فعلا قصد خداحافظی ندارم
به گزارش مرات ،فرهاد فخیم با اشاره به تعطیلی ورزش بعد از شیوع کرونا و عدم برگزاری دیدار فینال لیگ برتر فوتسال گفت: امیدوارم مسابقات زودتر آغاز و تکلیف فینال فصل قبل هم مشخص شود. اگر مسابقات جام ملت های آسیا به تعویق افتاد، باید زودتر فصل بعد مسابقات لیگ برتر را استارت بزنند. وی افزود: شنیده ام قرار است ابتدا نقل و انتقالات لیگ انجام شود، سپس دیدار فینال فصل قبل برگزار شود و بعد از آن
از هشدارهای لازم تا دلربایی فوتبال
به وزیر ورزش و جوانان و معاون وزیر بهداشت نوشت که جان بازیکنان را فدای مصلحت خود نکنید. مهدی مهدوی کیا نیز در اینستاگرام طعنه آمیز درباره مقایسه وضعیت فوتبال در آلمان و ایران نوشت: در صورتی که آمار مبتلایان، بهبودیافتگان وعزیزان فوت شده در کشور عزیزمون خیلی نسبت به آلمان بهتره!!!!!!!!! هنوز هیچ تصمیمی برای حتی شروع تمرینات فوتبال بزرگسالان گرفته نشده چه برسه به فوتبال پایه. لیگ برتر اما به رغم نامه ها و اعتراض های اغلب باشگاه ها و مربیان و به رغم تمام هشدارها در آستانه برگزاری است و این می تواند نگرانی هایی را پدید بیاورد، اگرچه شروع فوتبال هیجان انگیز و دلربا به نظر می رسد. ...
بدشانسی بزرگ برای فرهاد مجیدی و استقلال
با برگزار شدن 77 بازی، رقابت های لیگ برتر و جام حذفی در فصل 1399-1398 به اتمام می رسد و استقلال در حال حاضر بیشترین بازی را باید انجام دهد. با توجه به شواهد و قرائن، مسابقات فوتبال در کشورمان دوباره آغاز می شود و با رعایت پروتکل های بهداشتی باید شاهد انجام شدن دیدارهای باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی باشیم. 9 هفته تا پایان لیگ نوزدهم باقی مانده اما باید توجه داشت که فولاد
مدیران استقلال پشت فرهاد را خالی کردند
استقلال ظهر دیروز در این رابطه به شرط افشا نشدن نامش به خبر ورزشی گفت: نظری که فرهاد مجیدی در فضای مجازی منتشر کرد کاملاً شخصی بوده و موضع رسمی باشگاه استقلال نیست. ما دغدغه های سرمربی مان را درک می کنیم، اما در عین حال کاملاً تابع قانون هستیم و هر تصمیمی که ستاد ملی مبارزه با کرونا در رابطه با لیگ برتر بگیرد از نظر باشگاه استقلال محترم است بنابراین هرگز وارد تقابل با وزیر محترم ورزش نمی شویم.
بحران تازه فرهاد مجیدی برای فصل نقل و انتقالات
فصل جاری در کنار سایر بازیکنان استقلال باقی بمانند ولی در رابطه با حضورشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که قرار است مردادماه به صورت متمرکز برگزار شود باید از فدراسیون استعلام بگیریم. هماهنگی با فرهاد مدیران باشگاه استقلال مدعی اند که در رابطه با نقل و انتقالات کاملاً با فرهاد مجیدی هماهنگ هستند و پیرامون اتمام قرارداد بازیکنان شان نیز تدابیر لازم توسط مدیرعامل و سرمربی اتخاذ
وزیر ورزش: اگر مشکلی پیش بیاید، مسابقات را متوقف می کنیم
کشورمان در پایان جلسه این ستاد اعلام کرد فعالیت های ورزشی بازگشایی خواهند شد البته این کار باید در چارچوب پروتکل های بهداشتی و بدون تماشاگر باشد، هیچ اجتماعی را شاهد نباشیم و تماشاگر در این حوزه حضور نداشته باشد که این پروتکل از سوی وزارت بهداشت ابلاغ خواهد شد. بعد از رئیس جمهور، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز پس جلسه ستاد کرونا درباره ازسرگیری رقابت های ورزشی و بخصوص لیگ برتر فوتبال گفت
رمضانی: ارزش هزار جام از جان انسان ها کمتر است
به گزارش ورزش سه، سعید رمضانی در مقابل باشگاه استقلال در خصوص آغاز لیگ گفت: صحبت رسمی نشده ولی ما هم همین شنیده های مطبوعاتی را داریم، امیدواریم ابلاغ رسمی بشود تا ببینیم چطور برنامه ریزی می کنیم. او در میان خبرنگاران با اشاره به وضعیت آمادگی جسمانی بازیکنان عنوان کرد: بچه های کادرفنی قطعا با تک تک بازیکنان در ارتباط هستند و تمریناتشان را چک می کنند و اگر تمرینات گروهی شروع شود، می
کمی متین تر
صفحه اینستاگرامی شان به این موضوع واکنش نشان دادند. سرمربیان استقلال و سپاهان ضمن ابراز تأسف از اتفاق رخ داده، به نوعی خواهان لغو مسابقات این فصل شدند. در این بین پست مجیدی تندتر بود و معاون وزیر بهداشت و شخص وزیر ورزش را هدف می گرفت. مجیدی اما مثل خیلی از اوقات، خیلی زود از درج این پست پشیمان شد و آن را پاک کرد. اینکه فرهاد مکررا مواضع شتاب زده می گیرد و بعد منصرف می شود، یک بحث است و اینک
حداقل حرف های تان را با هم یکی کنید
اصلی فعلا این نیست و ماجرا چیز دیگری است. در حالی که به نظر می رسد روزنامه استقلال جوان از شروع دوباره لیگ استقبال می کند و آماده رقابت با پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ نوزدهم است، اما همین دیروز سرمربی این تیم فوت یک بازیکن نوجوان را بهانه ای کرد تا با آن به مسئولان فدراسیون فوتبال برای لغو مسابقات لیگ برتر فشار بیاورد! این یعنی فرهاد مجیدی اصلا تمایلی به آغاز دوباره لیگ ندارد. بازیکنان استقلال هم
گفت و گوی دوستانه و محرمانه باشگاه استقلال و بازیکنانش!
صورت مشترک اقدام به انجام چنین کاری کردند تا به زعم خودشان بابت سلامت و اهالی فوتبال در صورت ادامه یافتن مسابقات ابراز نگرانی و اضطراب کنند. در این متن وزیر ورزش مخاطب قرار گرفته بود و همین مسئله برای باشگاه استقلال محدودیت هایی ایجاد می کرد، چون کاملاً بدیهی است که مقامات ارشد استقلال هرگز علیه کسی که احکام خودشان را از دست او گرفته اند بیانیه صادر نمی کنند. در همین خصوص شنیدیم روز جمعه
لطیفی: اگر استقلال هم صدر جدول بود، می گفتم لیگ برگزار نشود/ برگزاری مسابقات باید خط قرمز مسئولان باشد
برای فصل بعدی آماده شوند. تفاوت میان این که بازی ها اکنون تعطیل شود یا نشود در این است که تیم ها و سازمان ها و نهاد های مربوطه 3 ماه زمان بیشتر دارند تا برای برگزاری مسابقات با این شرایط به همفکری و اتفاق نظر برسند. بازی های فصل آینده را می توان در شهر هایی که وضعیت سفید دارند برگزار کرد بازیکن اسبق تیم ملی عنوان کرد: اگر برای فصل آینده شرایط و پروتکل ها به باشگاه ها ابلاغ
زمانی: مدیرعاملی در توان سعادتمند نیست
به گزارش افکارنیوز ، حسن زمانی در گفت و گویی اظهارداشت: در سال 97 از باشگاه استعفا کردم و هم چنان پای صحبت هایم هستم. وزارت ورزش و جوانان در امور باشگاه و تصمیمات هیات مدیره دخالت می کرد، اما این دخالت توسط شخص وزیر انجام نمی پذیرفت. عده ای در وزارت ورزش دوست نداشتند استقلال رنگ آرامش به خود بگیرد. من یک استقلالی واقعی هستم و دوست ندارم ببینم استقلال دچار مشکلات مدیریتی شده باشد. در
درخواست مجیدی از بازیکنان استقلال
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از آن که اعلام شد رقابت های لیگ برتر فوتبال پس از ماه مبارک رمضان از سر گرفته خواهد شد، تیم های لیگ برتری مشغول آماده شدن برای انجام تمرینات و حضور در ادامه مسابقات شدند. در این میان فرهاد مجیدی از برخی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال که پس از تعطیلی لیگ راهی شهرهای خود شدند، درخواست کرده تا پایان ماه مبارک رمضان به تهران بازگردند تا در