افشین پیروانی: تابع قانون هستیم ؛ به هیچ تیمی تهمت نزنیم
سایر منابع:
سایر خبرها
افشین پیروانی: کسی نباید از ویروس کرونا سوء استفاده کند
برای برگزاری یا تعطیلی لیگ به وجود آمد. افشین پیروانی گفت: بله، متأسفانه حرف ها و اتهامات زیادی زده شد. این در حالی است که ما پرسپولیس هستیم؛ تیمی که چندین و چند سال است قهرمان شده و این اواخر هم نتایج خوبی گرفته ایم و اختلاف امتیاز داریم. مطمئناً در این خصوص صحبت می شود. اگر قرار است درباره کسی یا تیمی صحبت کنیم، اول از همه باید اخلاق را رعایت و بعد حقایق را مطرح کنیم. تهمت
قرمز و آبی به خط!
بار در ایران، بتوانیم پوکر کنیم. روز گذشته افشین پیروانی هم به برخی سؤالات خبرنگاران پاسخ داد. پیروانی در پاسخ به این سؤال که اگر بازی های پرسپولیس خارج از تهران برگزار شود، شما مشکلی ندارید، گفت: ببینید هر تصمیمی گرفته شود ما تابع قانون هستیم، ولی سؤال من این است که در تهران فقط برای فوتبال وضعیت قرمز داریم؟ ما نزدیک ترین جایی که می خواهیم برویم 30دقیقه در ترافیک هستیم. تمام اصناف و مشاغل
انرژی مثبت از هواداران پرسپولیس می گیریم/ بازیکنان خارجی به تهران می آیند/ امیدوارم بتوانیم از همه ...
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره تست گیری بازیکنان این باشگاه به خبرنگار برنا گفت: طبق درخواستی که مسئولان سازمان لیگ داشتند، دیروز بازیکنان و کادر فنی تست مربوط به کرونا را انجام دادند. دیروز شرایط ظاهری بچه ها خوب بود و انشاالله که مشکلی نباشد و همه بازیکنان سالم باشند. وی در ادامه اظهار داشت: تمرینات پرسپولیس از روز شنبه به امید خدا
فعالیت بسیاری از اصناف به طور زیرزمینی تهدیدی برای سلامت همه
همه تیم ها شرایط سخت است. امیدوارم همه تیم ها به نظرات وزارت بهداشت احترام بگذارند و بتوانیم ادامه لیگ را برگزار کنیم. کامیابی نیا در پایان در پاسخ به اینکه بازی باقی مانده 9 پرسولیس قهرمان می شود، گفت: به هرحال درصد راه قهرمانی را طی کردیم. امیدوارم 80 تا 70است و ما بقیه راه را هم با قدرت ادامه دهیم تا بتوانیم چهارمین قهرمانی را به دست بیاوریم. امیری وحید امیری پس از انجام تست پزشکی
نامجو مطلق: می توانیم در صدر به پرسپولیس برسیم
نشینند که مشکلی پیش نیایدولی اینجا مانمی توانیم این کار را انجام دهیم . گویا شروع کننده مسابقات هم شما هستید و باید در اهواز به مصاف فولاد بروید؟ بله دقیقاً درست است. همان طور که گفتم ما تابع دستورات هستیم اما امیدوارم در اهواز شرایط فراهم باشد. الآن اهواز در زمره شهرهای قرمز قرار دارد. البته اوضاع تهران هم زیاد جالب نیست. البته این موضوع را تلویزیون خودمان وزارت بهداشت اعلام
بانوان فوتسالیست مشهدی به خط شدند
کرونا گرفته و نتیجه آن به ایفمارک اعلام شود تا ایفمارک مجوز شروع تمرین را صادر کند. پس از آن در خلال مسابقات، هر 7 روز یک بار، این تست باید انجام شود. طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا، اگر تا زمان برگزاری مسابقات، تغییراتی ایجاد نشود، بازی ها بدون حضور هواداران برگزار می شود؛ البته آرزو می کنیم کروناویروس، مهار شود و شاهد حضور هواداران در حین بازی ها باشیم. تازمانی که اطلاعیه جدیدی توسط ستاد مقابله با
سعید رمضانی: مراسم سالگرد ناصر حجازی امسال برگزار نمی شود
سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران درباره تست کرونای اعضای این تیم و شرایط آبی پوشان برای از سر گیری رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: تست های کرونا را انجام داده ایم و خداراشکر مشکل خاصی نبود، اما برای آغاز تمرینات باید تدابیر شدیدی داشته باشیم تا نکات بهداشتی به بهترین شکل ممکن رعایت شود. سرپرست استقلال گفت: امیدوارم در ادامه مسیر دچار مشکل نشویم، زیرا
رمضانی : دانشگر باید تست کرونا بدهد
سعید رمضانی تمرینات امروز تیم فوتبال استقلال تهران در مجموعه ورزشی انقلاب بعد از نزدیک به دو ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا از سر گرفته شد که این تمرین غایبانی نیز داشت. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت : تمرینات امروز تیم فوتبال استقلال تهران در مجموعه ورزشی انقلاب بعد از نزدیک به دو ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا از
اعضای تیم فولادخوزستان تست کرونا دادند
سیدمحمد علوی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صبح امروز و با هماهنگی و نظارت دکتر مرادی پزشک تیم، از تمام اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان تست کرونا گرفته شد. وی افزود: همچنین ماسک و دیگر اقلام بهداشتی از سوی باشگاه در اختیار کادرفنی، بازیکنان و دیگر اعضا قرار داده شده تا آن ها بتوانند در این شرایط حساس از سلامتی خود محافظت بیشتری داشته باشند. سرپرست تیم
بازیکنان استقلال: با انجام تست کرونا در بیمارستان، ما در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستیم
از بازیکنان استقلال می گویند که پدر و مادر یا همسر ما با تست کرونای این چنینی در خطر خواهند بود. آن ها انجام تست کرونا در محل خود یا یک کلینیک خصوصی و یا در یکی از هتل های تهران را از باشگاه خواسته اند. طبق شنیده ها این خواسته از طریق سرپرست به مدیریت باشگاه منتقل شده است. طرفداری
استقلال با کارگزار جدید توافق کرد/ تست کرونای بازیکنان استقلال منفی شد
کرونای بازیکنان استقلال منفی است سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران درباره تست کرونای اعضای این تیم و شرایط آبی پوشان برای از سر گیری رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: تست های کرونا را انجام داده ایم و خداراشکر مشکل خاصی نبود، اما برای آغاز تمرینات باید تدابیر شدیدی داشته باشیم تا نکات بهداشتی به بهترین شکل ممکن رعایت شود. سرپرست استقلال گفت: امیدوارم در ادامه مسیر
بیرانوند: اگر پرسپولیس امسال قهرمان نشود، قهرمانی های 3 فصل قبل هم زیر سؤال می رود/به این دلیل عکس وریا ...
ایرنا: دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد به دلیل اینکه امسال فقط این باشگاه موافق ادامه پیداکردن لیگ برتر بوده است، کار سختی برای قهرمانی خواهد داشت. علیرضا بیرانوند روز گذشته و بعد از انجام تست کرونای باشگاه پرسپولیس گفت: امروز تست کرونا دادیم که خیلی سخت بود و به زور تحمل کردیم. به هرحال باید تست را انجام دهیم تا مشخص شود، چون فوتبال باید زمانی شروع شود که کسی مریض نباشد. روز گذشته به
دعوت مربی استقلال از پسر دکتر حریرچی برای حضور در تمرین!
لیگ پیش از آغاز مسابقات تمام ارکان برگزاری را مورد آزمایش قرار بدهد و امیدوارم جواب تست همه افراد منفی باشد. حرف من فقط در رابطه با بازیکنان یا مربیان نیست بلکه تمام جامعه فوتبال را مد نظر قرار می دهم. داوران، خبرنگاران، عکاسان، عوامل انتظامی و اجرایی برگزاری مسابقات، گزارشگران و... همه این افراد در واقع خانواده فوتبال هستند و سلامتی آن ها فوق العاده مهم. فراموش نکنید اگر خدای نکرده یک نفر به این
خلیلیان: تاکید این است که هر پنج روز یکبار از بازیکنان آزمایش کرونا گرفته شود
در تیم ها ناظرانی را داریم که گواهی سلامت صادر می کنند. باشگاه ها اگر PCR بازیکنی مثبت اعلام شود آن ها را باید قرنطینه کنند. این دو بازیکنی که کرونا گرفته بودند می توانند فوتبال بازی کنند و جزو خوشبخت ها هستند چون الان میزان ایمنی شان بالاست و تا یک سال در بهترین شرایط جسمی هستند. جای نگرانی دارد و جای فرار و حس ترس وجود ندارد. ممکن است تعداد تست های مثبت در روزهای بعد افزایش پیدا کند. اگر تعداد
مصطفوی: احتمال حضور شجاعیان در لیست استقلال وجود دارد
به گزارش وانانیوز، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال استقلال صبح امروز (چهارشنبه) و با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب، تست کرونا دادند. صالح مصطفوی، مربی تیم فوتبال استقلال درباره تست کرونا تیم استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب گفت: امروز ما به همراه بازیکنان و کادر فنی تست کرونا را دادیم. ما در کل تابع قانون هستیم و هر چیزی که گروه پزشکی و لجستیک مد نظر قرار می دهند، باید آن
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن: بازگشت رادولوویچ تا چند روز آینده مقدور نیست/ آغاز تمرینات از شنبه
، خاطرنشان کرد: هر زمانی که شرایط پروازها عادی شود رادولوویچ باز خواهد گشت. فعلاً فرودگاه های بلگراد بسته است و در خطوط هوایی تهران-بلگراد پروازی انجام نمی شود و به همین دلیل بازگشت رادولوویچ تا چند روز آینده مقدور نیست. سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به اینکه به نظر او زمان کافی برای آماده سازی تیم ها در نظر گرفته شده یا خیر، گفت: بازه زمانی در نظر گرفته شده برای آماده سازی تیم ها تا حدودی
افشین پیروانی: هر کجا بگویند پرسپولیس بازی می کند؛ فقط وضعیت تهران قرمز است؟
سال آینده هم لیگ را نخواهیم داشت. فوتبال می تواند شادی و نشاط را در جامعه به وجود آورد. مدیر تیم سرخپوشان در رابطه با برگزاری دیدارها در مناطق سفید گفت: هر تصمیمی گرفته شود، تابع قانون هستیم. من می خواهم ببینیم شهر تهران فقط فوتبالش وضعیت قرمز دارد؟ هر کجا بخواهید بروید یک ساعت در ترافیک هستیم. تمام اصناف باز شده اند. خواهش می کنم بر روی فوتبال حساس نباشند. هر کجا بخواهند بازی
پیروانی: اگر امسال لیگ برگزار نشود مطمئناً سال آینده هم برگزار نخواهد شد
در جامعه به وجود بیاورد و باید یک مقدار اتحاد و همدلی ما بیشتر شود. پیروانی در پاسخ به این سؤال که اگر بازی های پرسپولیس خارج از تهران برگزار شود شما مشکلی ندارید؟ ، گفت: ببینید هر تصمیمی گرفته شود ما تابع قانون هستیم، ولی سؤال من این است که در تهران فقط برای فوتبال وضعیت قرمز داریم؟ً ما نزدیک ترین جایی که می خواهیم برویم 30 دقیقه در ترافیک هستیم. تمام اصناف و مشاغل باز است و خواهش من
پیروانی: مشکلی با بازی در خارج از تهران نداریم
و به کسی تهمت نزدم، خواهشم این است که بیاییم همکاری کنیم. اگر امسال لیگ برگزار نشود، سال آینده هم برگزار نخواهد شد. فوتبال شادی و نشاط به وجود می آورد و باید اتحاد و همدلی ما بیشتر شود. او در مورد وضعیت قرمز تهران و امکان عدم برگزاری فوتبال گفت: بحث این که فوتبال در شهر سفید برگزار شود، ما تابع قوانین هستیم اما می خواهم بدانم که الان شهر تهران فقط فوتبالش در وضعیت قرمز است؟ شما نزدیک
پیروانی: تابع قانون هستیم
/> وی ادامه داد: اگر امسال لیگ برتر برگزار نشود، سال آینده نیز لیگ انجام نخواهد شد. فوتبال نشاط را به جامعه برمی گرداند. من فکر می کنم که باید همدلی و اتحادمان در فوتبال بیشتر شود. مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط شهرهای سفید و میزبانی تهران برای ادامه لیگ تصریح کرد: هر تصمیمی که گرفته شود ما تابع آن هستیم اما سوال من این است که آیا فقط فوتبال تهران در شرایط قرمز است؟ تمام اصناف
پرسپولیس در هر ورزشگاه و شهری بگویند بازی می کند/ پشت سر تیمی که سالهاست قهرمان می شود حرف زیاد است
اگر هم صحبتی کردم، حدس و گمانم بوده و به کسی تهمت نزدم. ولی خواهشم این است که همکاری کنیم. این را هم بدانید که لیگ اگر امسال نخواهد برگزار شود، مطمئناً سال آینده هم برگزار نخواهد شد در حالی که فوتبال می تواند شادی و نشاط در جامعه به وجود بیاورد. فکر می کنم یک مقدار اتحاد و همدلی ما باید در فوتبال بیشتر شود. پیروانی در خصوص برگزاری بازی ها در شهرهای سفید و عدم برگزاری بازی در تهران هم
پیروانی: خارج از تهران هم بازی می کنیم
خبرگزاری میزان - افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تست کرونای بازیکنان پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهاراتی داشت که در ادامه مهم ترین بخش های آن را می خوانید: *اگر امسال لیگ برگزار نشود، سال آینده هم برگزار نخواهد شد. *فوتبال شادی و نشاط به وجود می آورد و باید اتحاد و همدلی ما بیشتر شود. *بحث این که فوتبال در شهر سفید برگزار شود، ما تابع قوانین هستیم
آخرین وضعیت شاهین بوشهر برای از سرگیری رقابت ها/ انجام تست کرونا از بازیکنان
علوم پزشکی صورت گرفته تست کرونا از بازیکنان شاهین فردا انجام خواهد شد و همچنین اقدامات اولیه جهت ضد عفونی کردن ورزشگاه و محل تمرین توسط شهرداری انجام شده است. سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه تابع قانوان و مقررات ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری مسابقات هستیم عنوان کرد: ما روز اول مخالف برگزاری و از سرگیری لیگ بودیم چون سلامتی بازیکنان و خانواده های آنها اولویت اول ما بود
سیامک نعمتی: برای اولین بار در ایران پوکر می کنیم
تهران (پانا) - هافبک پرسپولیس از عزم جدی بازیکنان این تیم برای ثبت چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتبال ایران خبر داد. سیامک نعمتی هافبکپرسپولیس که برای انجام دادن تست کرونا در ورزشگاه درفشی فر آغاز شده بود پس از انجام دادن این تست در جمع خبرنگاران گفت: ما با اجازه وزارت بهداشت و فدراسیون فوتبال اینجا هستیم و بعد از مدت ها توانستیم بچه ها را ببینیم و باشگاه هم در اولین روز کاری
نعمتی: با استقلالی ها فوتبال بازی نکردم
سیامک نعمتی روز چهارشنبه بعد از انجام تست کرونا در محل ورزشگاه درفشی فر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجازه وزارت بهداشت و فدراسیون فوتبال توانستیم بازیکنان را بعد از مدت ها ببینیم. کار خوبی هم که باشگاه انجام داد، گرفتن تست کرونا از بازیکنان بود تا روز شنبه بدون مشکل تمرینات را آغاز کنیم. وی در مورد تمرینات انفرادی خود گفت: در این 2 ماه روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما ورزشکاران
پرسپولیسی ها تست کرونا دادند
دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز شنبه آغاز خواهد شد و به همین خاطر تمام اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه درفشی فر حاضر شدند تا در این تست گیری شرکت کنند. در این تست گیری نفرات خارجی غایب بودند اما برخی از مدیران باشگاه و مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه هم در محل حاضر شد و تست کرونا داد. این تست گیری شامل انجام تست کرونا با کیت های
خرید دستگاه اشعه UV از سوی سپاهان/ گلایه به نادیده گرفتن نظر پزشکان برای تدوین پروتکل
پزشک تیم فوتبال سپاهان توضیحاتی را در خصوص تمهیدات لازم و انجام تست های پزشکی جهت آغاز تمرینات گروهی ارائه کرد. به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد عباسعلی ربیعی در گفت و گو با فارس، در خصوص انجام تست های پزشکی بازیکنان سپاهان اظهار داشت: بخشی از تست های پزشکی را روز گذشته انجام دادیم و بخش دیگری را هم امروز انجام می دهیم. روز گذشته تست PCR انجام شد و امروز هم تست الایزا را خواهیم داشت. همه
امیری: برخی صحبت ها در مورد پرسپولیس بی انصافی است/ می گفتند لیگ را بدون قهرمان تمام کنید
پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی همه در بلاتکلیفی بودیم اما یک عده می گفتند لیگ را تعطیل کنید ولی قهرمان هم مشخص نشود. وحید امیری در حاشیه تست کرونای امروز بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت:بعد از تعطیلی فوتبال خدا را شکر شرایطی فراهم شده که دوباره بتوانیم دور هم جمع شویم. ارمز هم برای تست کرونا در اینجا حضور پیدا کرده ایم. وی درباره زمان شروع تمرینات پرسپولیس عنوان
دیدار پیروانی و گل محمدی با سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، افشین پیروانی و یحیی گل محمدی (مدیر و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران) امروز چهارشنبه پس از حضور در مجموعه ورزشی شهید درفشی فر و شرکت در تست کرونا، به باشگاه آمدند و با مهدی رسول پناه (سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس) دیدار و گفت وگو کردند. این جلسه صمیمانه در حالی انجام شد که قرار است پس از 2 ماه
سیامک نعمتی: تیم های خودشان هم در این شرایط بودند مطمئنا دوست داشتند لیگ ادامه پیدا کند
سیامک نعمتی پس از انجام تست های پزشکی اظهار داشت: با اجازه وزارت بهداشت و فدراسیون فوتبال توانستیم بچه ها را بعد از مدت ها ببینیم. باشگاه کار خوبی انجام داد، از همه بچه ها تست گرفت و ان شاالله همه صحیح و سالم بتوانیم استارت بزنیم. نعمتی در مورد تمرینات انفرادی در این مدت گفت: این دو ماه برای همه و مخصوصا ورزشکاران دو ماه سختی بود، الان ورزشکاران مقداری آزاد شده