سیدحسین حسینی هنوز عصبانی است
سایر منابع:
سایر خبرها
دلخوری ادامه دار دروازه بان استقلال از شروع لیگ
! خیلی ناراحت هستید. مشخص است که هیچ کس به فکر ما نیست! من نمی دانم آن کسانی که تصمیم گرفتند لیگ دوباره برگزار شود آیا به فکر جان ما هستند؟ به فکر خانواده هایمان هستند؟ می دانند فوتبالیست اگر کرونا بگیرد فوتبالش تمام می شود و دیگر هیچ کاری نمی تواند انجام بدهد؟ ما هم که شغل دیگری غیر از این نداریم تا برویم و آن را ادامه دهیم. یعنی بهتر بود امسال را تعطیل می کردند؟
مورینیو: من فیک نیستم اصلِ اصلم
خودم فکر می کنم سپس به بقیه ولی در اینترمیلان اصلا اینگونه نبود. در یک خانواده شما وقتی پدر باشید متوجه خواهی شد که شخصی وجود دارد از تو مهمتر است و تو در جایگاه بعدی قرار داری. اکنون 10 سال می گذرد و من هنوز با راننده ام در اینترمیلان صحبت می کنم. کجا و کی دیده اید یک مربی که باشگاهی را ترک می کند با راننده شخصی اش مکالمه کند. هیچ وقت نخواهید دید چون این، باشگاه اینترمیلان بود برای من. آنها دوست من هستند. انتهای پیام/
مهران احدی: راز ماندگاری من در ورزش نترسیدن از شکست است
است که در سوپر لیگ سرمربی دانشگاه آزاد هستم و شروع خوبی داشتیم و با بازی های خوب موفق به کسب مقام شدیم. چه عواملی باعث شده که بتوانید در سن 45 سالگی به طور حرفه ای پینگ پنگ بازی کنید و حتی نفر انتخابی تیم ملی را شکست دهید؟ واقعیت اینکه چند دلیل به ذهنم می رسد. یکی اینکه من عاشق پینگ پنگ هستم و با پینگ پنگ زندگی می کنم و دیگر اینکه من همیشه منطقی فکر کرده ام و دوست دارم واقع
مریم حیدرزاده: هرکس علیه پرسپولیس حرف بزند بلاکش می کنم!
حرف می زند. گفت وگوی ما با حیدرزاده را بخوانید. این همه علاقه به پرسپولیس از کجا می آید؟ من وقتی 2 سالم بود عاشق رنگ قرمز بودم و یادم می آید در عروسی خاله ام گل های رز که برای عروس بود را گرفته بودم و با خودم بردم. از همان موقع تقریباً هرچه خریدم قرمز بوده و علاقه به پرسپولیس هم از همین جا شکل گرفت و تا ابد ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه ما خدا را شکر اصلاً در خانواده مان استقلالی
مکالمه عاشقانه مدافع حرم با همسرش در قلب دشمن/به مصطفی گفتم: با حاج قاسم عکس انداختی شهید می شوی
ببین چقدر مصطفی نورانی شده. می گفت دیگر طاقت دلتنگی شما را ندارم. باید بیایید سوریه نزدیکم. زهرا برای پدرش نقاشی کرد و برایش توضیح داد. آخر شبش دوباره تماس گرفت اما نتوانست خیلی صحبت کند. گفت دوباره تماس می گیرم. فردا صبحش من رفته بودم همایشی کلاس داشتم. ساعت 11 شهید شد و من همان لحظه انگار دلم تکان خورد. ایام فاطمیه بود و به دوستم گفتم حالم اصلا خوب نیست نگران مصطفام. رفتم وضو بگیرم دوستم
هشدار باشگاه استقلال درباره از سرگیری لیگ
خرداد: باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای درباره شروع رقابت های لیگ برتر هشدار داد. به گزارش خرداد و به نقل از باشگاه استقلال در این بیانیه آمده است: "بازی های لیگ به زودی آغاز می شود اما آیا مربی، بازیکن و سایر عوامل برگزاری یک مسابقه فوتبال حق ندارد در چنین شرایطی نگران باشد؟ در روزهایی که آمار مبتلایان به کرونا در کشور هم چنان بالا می رود و خبر از سیر صعودی مبتلایان به
واکنش باشگاه استقلال به شروع مجدد مسابقات فوتبال؛ نگران هستیم
طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تیم های فوتبال از روز شنبه سوم خرداد ماه می توانند برای شروع مجدد بازی ها تمرینات خود را آغاز کنند، مسابقات فوتبال هم از روز بیست و نهم خرداد ماه با دیدار معوقه استقلال و فولاد از هفته هفدهم لیگ برتر آغاز خواهد شد. در همین راستا باشگاه استقلال با انتشار مطلبی نگرانی خود را بابت شروع مجدد بازی های لیگ برتر اعلام کرد.
لیگ شروع شد؛ جنجال برگشت!
بازخبر / در شرایطی که این روزها کشورهای مختلف پس از وقفه ای نسبتا طولانی درحال شروع دوباره لیگ های خود هستند، این موضوع در ایران تبدیل به یک جنجال بزرگ شده و حواشی بسیاری را به همراه داشته است. در حال حاضر بسیاری از تیم های لیگ برتری به خصوص تیم هایی چون استقلال و تراکتور مخالفت خود را با شروع دوباره مسابقات اعلام کرده اند و فقط تیم پرسپولیس که با اختلاف در صدر جدول قرار دارد، با شروع دوباره لیگ
بیرانوند: چرا استقلالی ها برای عکس وریا به من حمله کردند؟
علیرضا بیرانوند بعد از انجام تست کرونا باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: امروز تست کرونا دادیم که خیلی سخت بود و به زور تحمل کردیم. به هرحال باید تست را انجام بدهیم تا مشخص شود، چون فوتبال باید زمانی شروع شود که کسی مریض نباشد. روز گذشته به طور اختصاصی در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کردم که دیدم آقای پیروانی تونلی برای ضدعفونی قبل تمرین ایجاد کرده بود. این اتفاق خوبی است که همه تیم ها تست می دهند.
خروجی هیات مدیره استقلال همیشه ناامیدکننده است
به گزارش وانانیوز، رضا رجبی اظهار داشت: با دیدن خروجی هیات مدیره استقلال ناراحت شدم و از خودم سئوال کردم چرا وقتی باید خروجی هیات مدیره مایه امیدواری هواداران باشد، همیشه یاس و نا امیدی به همراه دارد. بعد از جلسه هیات مدیره دیدیم یک نفر از استعفا حرف می زند و دیگر اعضا هم در این مورد ضد و نقیض صحبت می کنند. وی اضافه کرد: هیات مدیره استقلال باید خیلی یک دست تر و همدل تر باشد
شیری: با این بحث حداقل قهرمانی های خودشان را زیر سوال نبرند
استقلالی ها می چرخد؟ جدیدا این صحبت را چه کسی کرده است چون قبلا حسابی به این ادعا خندیدم . سیدحسین حسینی بعد از اینکه تست کرونا داد باعصبانیت گفت یک جام به اینها بدهید و قهرمان شوند چون جان آدم ها مهم تر است که منظورش به پرسپولیسی ها بود . من اصلا به شخصی که این حرف را زده کاری ندارم اما به نظرم کسانی که این حرف ها را می زنند هنوز درک درستی از معنای جام قهرمانی
رمضانی: امیدوارم از برگزاری لیگ پشیمان نشویم
، خانواده هایشان و تمام کسانی که به نوعی درگیر فوتبال هستند، بسیار زیاد است. امیدوار هستیم بعدا بخاطر برگزاری لیگ برتر پشیمان نشویم. مدیر تیم فوتبال استقلال درباره اینکه خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان کرده تست کرونا دو بازیکن ایرانی مثبت اعلام شده است، عنوان کرد: تا جایی که بنده با دکتر نوروزی صحبت کردم، مشکلی در تست های بازیکنان استقلال وجود نداشته است. رمضانی در مورد
ابراهیم شکوری: در دربی ایمون زاید، پرویز مظلومی احساساتی شده بود!
ابراهیم شکوری در خصوص دربی ایمون زاید گفت: 4 بازی پشت سر هم باخته بودیم، شرایط سختی داشتیم و هوادار توقع داشت کاری کنیم. باز هم می گویم شرایط سختی بود ولی فقط لطف خدا بود، خدا رحمت کند مهرداد اولادی را. وقتی که او اخراج شد 10 نفره شدیم و 2-0 عقب بودیم. پست بازی خود من طوری بود که لب خط بازی می کردم و می دیدم آقای پرویز مظلومی با توجه به شعاری که هواداران استقلال به او اختصاص می دادند
حسین حسینی: اگر پرسپولیس جام می خواهد، به آن ها بدهید و با جان ما بازی نکنید!
/> دروازه بان باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: می دانید که یک ماه دیگر باید به اهواز سفر کنیم. آن جا شهر استقلالی هاست و هواداران به ما لطف دارند و به فرودگاه یا هتل می آیند ولی آیا ما می توانیم به آن ها بگوییم به پیشواز ما نیایید؟ اگر این را بگوییم، می گویند چقدر این بازیکنان خودشان را می گیرند. واقعا نمی دانم چگونه تصمیم گرفتند لیگ ادامه یابد. فقط خدا به ما و خانواده مان رحم کند. امروز تست
سریال های تلویزیون با رفتن عطاران خیلی رنگ وبوی رمضان ندارد!
! جوادرضویان گفت: من صبح ها کلا اسلو هستم. تا ظهر تمپو و ریتم کلا وحشتناک است و بعد یک دفعه یک بعدازظهر پرانرژی دارم و بعد دوباره رو به غروب که می رود انگار تمام می شوم. در ساعت های 2 تا 7 عصر در پرانرژی ترین حالتم هستم، اگر ناهار نخورم که پرانرژی تر هستم. صدای من حمامی است. یک فیلمی را داشتم کار می کردم و چهار ترک برای این فیلم خواندم و به جان خودم در حمام دفتر خواندم. خدا سید کمال
حسینی: انگار جان ما مهم نیست، به خاطر دخترم عصبانی بودم
هنوز هم ناراحت هستم. وی افزود: این طور به نظر می رسد که جان مان اصلا برایشان مهم نیست و هر تصمیمی که بخواهند می گیرند. حتما باید یک نفر کرونا گرفته و جانش را از دست بدهد تا متوجه این خطر بزرگ شوند؟ این فقط ما نیستیم که درگیر می شویم بلکه کادرفنی، داوران و عوامل برگزاری و خانواده های آنها نیز درگیر موضوع خواهند شد، خدا آخر و عاقبت این لیگ را به خیر کند. حسینی در پاسخ به این
نامجومطلق: اگر تیم دیگری صدرنشین بود، باز هم پرسپولیسی ها همین حرف ها را می زدند؟
سرخپوشان تا این حد بر ادامه دادن لیگ برتر اصرار می کردند؟ البته همان طور که گفتم، این مسائل فعلاً اولویت اول نیست بلکه موضوع مهم حفظ سلامتی افراد است. شاید باورتان نشود ولی از ابتدای سال تا همین امروز من فقط 2 بار به پدر و مادرم سر زده ام، چون نگران سلامتی آن ها هستم و نمی خواهم خدای نکرده به واسطه رفت وآمد های متعدد دچار بیماری کرونا شوند. در مورد جام و قهرمانی هم شکر خدا استقلال از این جام ها خیلی
6 ماهه از بلژیک می روم
زدند و یک چیزی روی بینی گذاشتند که واقعا برایم سخت بود. بیرانوند یادآور شد: الان همه فکر می کنند که فقط پرسپولیس دوست دارد لیگ شروع شود چون می خواهد قهرمان شود، اما این موضوع کار ما را سخت می کند. همه تصور می کنند شروع لیگ به خاطر فشار ما بوده و همین موضوع شرایطمان را سخت کرده است. اگر امسال خدایی ناکرده قهرمان نشویم، قهرمانی های سه سال قبل ما اصلاً دیده نمی شود و زیر سؤال می رویم چون تنها
رمضانی: یک درصد هم برای تلاش استقلال بابت قهرمانی شک نکنید
به گزارش ایلنا، سعید رمضانی، سرپرست باشگاه استقلال تهران می گوید در شرایطی که مشخص نیست بازیکنان از ابتلا به ویروس کرونا در امان باشند یا خیر، برگزاری مجدد مسابقات اخلاقی نیست. مشخص است که با شروع مسابقات مخالف هستید؟ به طور طبیعی واضح است که ما به عنوان یک باشگاه نمی توانیم نظری بدهیم اما امیدواریم روی تصمیمی که گرفته می شود تمامی جوانب را بسنجد تا حتی جان یک نفر را هم به
نامجو مطلق: می توانیم در صدر به پرسپولیس برسیم
آرش جعفری مربی تیم فوتبال استقلال می گوید تابع قانون هستند وحتما در لیگ شرکت می کنند ولی دلیل اصرار به ادامه لیگ را نمی داند . مجید نامجو مطلق می گوید موافقان صادقانه حرف بزند و مدام آلمان و کره را با امکانات ایران مقایسه نکنند. نامجو مطلق در صحبت هایش به اشتباه فدراسیون در جذب ویلموتس اشاره می کند و می گود در حق مردم ایران اجحاف شده و باد پاسخگو باشند . بالاخره سازمان لیگ
اولین خبر دانش آموز دلارام رضوی در ابتدای راه خبرنگاری
رفتیم و خواستیم با خانواده بیمار حرف بزنیم اما آنها اصلا خوشحال نبودند و با ما صحبت نکردند پس به سراغ آقای دکتر رفتیم دکترامین که متخصص قلب است گفت: دو ساعت است که برای کمک به بیمار تلاش می کنیم و حالش کمی بهتر شده اما هنوز هوشیاری کافی ندارد و نمی تواند صحبت کند. خیلی دوست دارم این مسافر دنیای مرده ها حالش خوب شه و باهاش صحبت کنم؛ چون سوال های زیادی در ذهنم چرخ می زنه. اولین خبر دلارام رضوی نژاد با کمک بابا
شهرام قائدی:کارگردان ها در دادن نقش خسیس هستند/ کاش اینترنت نبود
کسی هستی. به خداوندی خدا بدون مسئله ای برای او زدم اگر کاری کردم شما ناراحت شدی عذر می خواهم. الان بعد از 2ماه هنوز برایم می زند که من هنوز خجالت می کشم. آدم ها پنهان شده اند و در فضای مجازی از راه دور سنگ می اندازند. رخ به رخ این کار را نمی کنند. من بچه بودم برادرم خارج از کشور زندگی می کرده است. فاصله سنی ما خیلی زیاد است. ما از ده مان مسافت زیادی می رفتیم و مادرم غذایی درست می کرد و سوار
از شجاعت سازمان لیگ خوشم آمد
فوتبال نیاز داریم. اصلا این فوتبال است که به جامعه نشاط می دهد. اگر کسی از کرونا می ترسد، همین فوتبال می تواند باعث از بین رفتن ترسش شود. خدا را شکر که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با کمک وزارت بهداشت و سایر مسئولان کشوری یک تصمیم شجاعانه گرفتند که بابت این تصمیم، من به آنها تبریک می گویم. *با این حال هنوز هم افرادی هستند که با برگزاری ادامه رقابت های لیگ مخالفت می کنند! ببینید
از رفتن به پرسپولیس حسابی پشیمان هستم!
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران امروز با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره انتقال خود از استقلال به پرسپولیس هم صحبت کرد. نیکبخت می گوید استقلالی ها من را نمی خواستند پیشنهاد بالایی دادم اما پرسپولیسی ها قبول کردند. علیرضا نیکبخت واحدی ملی پوش سابق تیم های پرسپولیس و استقلال امروز با حضور در برنامه تلویزیونی صحبت های جالبی در رابطه با دوران انتقال خود از جمع آبی ها به سرخ های پایتخت