دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۵۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بهار نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۰

اخراج دانش آموزان مبتلا به ایدز از مدارس

گروه جامعه: مدیرعامل موسسه خیریه پیام آوران همیاری با تاکید بر اینکه فرد مبتلا به ایدز به حمایت های اجتماعی و معنوی نیاز دارد، گفت: این در حالی است که در مواردی شاهد بودیم؛ کودک مبتلا به ایدز از مدرسه اخراج شده و همچنین مادران مبتلا به این بیماری نیز از کار بیکار می شوند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)