دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۳۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۸:۰۱

خصوصی سازی سرخآبی ها اقدامی مثبت و ماندگار است

تهران- ایرنا- جمعی از پیشکسوتان و مدیرعاملان اسبق تیم های استقلال و پرسپولیس در میزگرد ایرنا با اشاره به اقدام وزارت ورزش در خصوصی سازی سرخآبی ها، این اقدام را تصمیمی تاریخی و ماندگار در ورزش ایران خواندند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)