دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۲۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۷:۴۶

پیشگویی وزیر احمدی نژاد درباره دولت بعد

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه دولت در اوپک ضعیف عمل کرده است، گفت: دیپلماسی انرژی دولت یازدهم را قبول نداریم. به گزارش فارس، سید مسعود میرکاظمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در حاشیه ختم والده احمدی نژاد و در جمع خبرنگاران درباره اقدامات دولت در حوزه انرژی اظهار داشت: دولت در اوپک ضعیف عمل کرده است و از این رو ما دیپلماسی انرژی دولت یازدهم را قبول نداریم. میرکاظمی درباره توطئه نفتی نیز تصریح کرد: توطئه نفتی مبرهن و مشخص است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)