دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۵۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دیجیاتو ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۷:۲۲

مرورگر فایرفاکس به زودی در اختیار کاربران iOS قرار خواهد گرفت

موزیلا لحظه به لحظه به انتشار مرورگر فایرفاکس برای آیفون و آیپد نزدیک می شود. این کمپانی ساعاتی پیش با یک توئیت اعلام کرد که نسخه نهایی فایرفاکس “به زودی” در اختیار کاربران iOS قرار خواهد گرفت. اگر به خاطر داشته باشید، موزیلا چند ماه پیش آزمایش نسخه بتای این اپ در کشور نیوزیلند را آغاز کرد و سپس آن را به کشورهای دیگر همچون استرالیا، اتریش و کانادا گسترش داد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)