چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۹:۱۱

یکصد هزار نفر در معرض آسیب ناشی از بافت فرسوده منطقه 14 شهرداری تهران هستند

تهران- ایرنا - دبیر شورایاری منطقه 14 شهرداری تهران با تاکید بر لزوم احیای بافت فرسوده این منطقه گفت: یکصد هزار نفر از شهروندان این منطقه در معرض آسیب های ناشی از بافت فرسوده هستند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)