سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۲۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۵

فرار سپرده های بانکی و پمپاژ نقدینگی به اقتصاد در آینده ای نزدیک

پایگاه خبری بی باک: بالا بودن نرخ بهره بانکی به دلیل ضعف در نظارت و کنترل از سوی بانک مرکزی و بی توجهی وزارت اقتصاد سبب شده تا برخی از بانک ها و موسسات خصوصی اقدام به دریافت بهره بیش از 37 درصد کنند. به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، از یک سو پاسخگو نبودن بانک مرکزی و از سوی دیگر بی توجهی وزارت اقتصاد بر عملکرد بانک مرکزی سبب شده تا بانک ها و موسسات غیرمجاز به راحتی در سیستم بانکی جولان دهند و بدون در نظر گرفتن منابع ملی و تبعات اقتصادی، تنها به فکر منافع خود هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)