پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۵۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۴:۱۳

سرمربی والیبال آلومینیوم المهدی: به هرمزگانی ها توهین نکرده ام

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: من به هیچ کس توهین نکردم و عشق قلبی ام مردم هرمزگان است، تمامی این صحبت ها هم کذب است. ناصر شهنازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: بازی زیبا و جذابی از هر دو تیم آلومینیوم و سایپا شاهد بودیم که هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند. تماشاگرانی که در سالن حضور داشتند به طور قطع از حضورشان پشیمان نشدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط