چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۴۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
9صبح ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۶:۰۳

6 ماه پشت دفتر وزارت بهداشتی ها معطلیم

دبیر انجمن رادیوتراپی آنکولوژی ایران با اشاره به اینکه وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت ریالی برای رادیوتراپی هزینه نکرده است،گفت: دستگاه رادیوتراپی در کشور کم است و آنهایی هم که خراب می شود نیاز به قطعه دارد ولی 6 ماه پشت دفتر وزارت بهداشتی ها معطلیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)