سایر منابع:
سایر خبرها
نبرد ملوان برای ماندن، تلاش داماش برای ارتقاء جایگاه
کرد و آیا می توانند تیم قدرتمند آلومینیوم اراک را شکست دهند و یا مغلوب این تیم خواهند شد. تا پایان هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور 18 تیم، آلومیینوم اراک با 60 امتیاز در مکان دوم و داماش گیلانیان با کسب 42 امتیاز در مکان داوزدهم جدول رده بندی قرار دارند. اما تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان که به رقابت های لیگ دسته
حکم سقوط شاهین در آبادان امضاء شد
در این نیمه به گل برسند و پیروز به رختکن بروند. در نیمه دوم نیز شاگردان مهدی پاشازاده بی برنامه در زمین حضور داشتند و ناهماهنگی در خط دفاعی و اشتباهات فردی باعث شد صنعت نفت از روی یک شوت دیدنی به گل دوم برسد. شاهینی ها گرچه در 10 دقیقه آخر به خود آمدند و توسط بهروز نوروزی فر یکی از گلهای خورده را جبران کردند ولی در یک ضد حمله این صنعت نفت بود که به گل سوم دست یافت تا شاهین با قبول شکست سه بر یک با 22 امتیاز و قرار گرفتن در رده شانزدهم عملاً به لیگ دسته اول کشور سقوط کند. انتهای پیام/ ...
جشن قهرمانی نارنجی پوشان در رفسنجان/ آخرین تلاش آلومینیوم اراک و مس کرمان برای رزرو بلیت لیگ برتر
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ آزادگان امروز با برگزاری 9 دیدار به سرانجام می رسد تا 18 تیم حاضر در این مسابقات جایگاه نهایی خود را بشناسند. جشن قهرمانی نارنجی پوشان در رفسنجان مس رفسنجان که هفته پیش قهرمانی و صعودش به لیگ برتر فوتبال را قطعی کرد، در هفته پایانی میزبان بادران رده پنجمی است و فارغ از
یزدانی بازی تیم های سپیدرود و فجرسپاسی را قضاوت می کند
دیگر نماینده گیلان در هفته پایانی این مسابقات باید در شیراز به مصاف تیم قشقایی برود و داماش نیز باید در اراک رو در روی تیم قدرتمند آلومینیوم این شهر قرار گیرد. تا پایان هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور 18 تیم، فجرسپاسی شیراز با 42 امتیاز در مکان یازدهم و سپیدرود رشت با 30 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.
سقوط تیم شاهین شهرداری بوشهر به رقابت های فوتبال دسته اول کشور
صنعت نفت آبادان با کسب این پیروزی با 41 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار گرفت. تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با شکست 3 بر یک امشب مقابل نفت آبادان با 22 امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی باقی ماند و دریک هفته مانده به پایان لیگ برتر، سقوطش به دسته اول قطعی شد. شاگردان مهدی پاشازاده فصل قبل از مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های کشور به لیگ برتر صعود کرده بود.
پایان اعتبار حضور یک ساله نماینده بوشهر در لیگ برتر؛ شاهین به لیگ دسته اول سقوط کرد
قرارگیری در قعر جدول مسابقات به صورت رسمی به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور سقوط کردند. نماینده استان بوشهر که فصل گذشته موفق شده بود به رقابت های لیگ برتر صعود کند پس از یک سال حضور در این رقابت ها بار دیگر به لیگ یک بازگشت. بوشهری ها که توسط شهرداری این شهر حمایت مالی می شود پیش از شروع فصِل جاری لیگ برتر با قانون منع تیمداری شهرداری ها در ورزش قهرمانی مواجه شدند که با
خط دفاع ضعیف، شاهین شهرداری را به لیگ یک برگرداند
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در چارچوب رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ، شب گذشته شاهین شهرداری بوشهر در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و در نهایت متحمل شکست 1-3 شد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت ها، به لیگ دسته یک سقوط کند. شاهین شهرداری که در 3 بازی قبلی مقابل سایپا، پارس جنوبی جم و تراکتور روند رو به رشدی در پیش گرفته بود و
لیگ دسته یک فوتبال، امشب در پایان راه
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور امشب با انجام نُه دیدار در شهر های مختلف برگزار می شود که در یکی از دیدار های این هفته تیم رایکا بابل از ساعت 20 در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان تیم آرمان گهر سیرجان است. رایکا که با پیروزی هفته گذشته مقابل ملوان بندر انزلی در لیگ یک ماندنی شد امشب برای حفظ حیثیت و کسب پیروزی به
آلومینیوم نبرد صعود را از مس برد/ نیروی زمینی به لیگ دوم سقوط کرد
به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که تکلیف دو تیم سقوط کننده و تیم قهرمان مشخص شده بود و سپیدرود و علم و ادب تبریز سقوط خود را قطعی کرده و یک سهمیه دیگر برای هر طرف جدول هنوز باقی مانده بود. در بالای جدول مس کرمان، آلومینویم هرمزگان و خوشه طلایی ساوه برای لیگ برتری شدن می جنگیدند که آلومینیوم با برتری یک بر صفر مقابل داماش صعود کرد در
فوتبال پاکم آرزو است!
آرش جعفری بالاخره ماراتن لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران به هفته پایانی خود رسید. رقابت هایی که هنوز تکلیف دوتیم صعود کنده و سقوط کننده مشخص نیست. 3 تیم در بالای جدول برای تنها سهمیه باقیمانده صعود به لیگ برتر مبارزه خواهند کرد و در انتهای جدول هم سه تیم برای اینکه آخرین سهمیه سقوط را به خود اختصاص ندهند به مصاف حریفان خود می روند . در روزی که 6 تیم استرس سقوط و صعود
اعلام نحوه صعود و سقوط در مرحله نهایی لیگ دسته سوم
بعنوان ضعیف ترین تیم هفتم به علاوه تیم های هشتم، نهم و دهم به مرحله اول مسابقات فصل آینده لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد. فراهانی گفت : ضمن اینکه تیم های بازنده در مراحل پلی آف، تیم های سوم، چهارم، پنجم، ششم و بهترین دو تیم تیم هفتم از لحاظ قیاس امتیازی در مرحله نهایی فصل آینده حضور خواهند داشت لازم به ذکر است نحوه صعود و سقوط سال قبل توسط سازمان لیگ به هیات فوتبال و باشگاهها ابلاغ شده است
رقابت شانه به شانه تیم های بالا و پایین جدول در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال | جنگ سهمیه
. در جم پارسی ها که چند هفته ای است در نتیجه گیری ضعیف عمل کرده اند، باید از فولادی پذیرایی کنند که برای کسب سهمیه، به 3 امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. در دیگر بازی حساس فردا، شاهین برای زنده نگهداشتن امید های بقایش در لیگ باید صنعت نفت را در آبادان از پیش رو بردارد. باخت یا تساوی شاهینی ها، سند سقوط آن ها به دسته اول را امضا خواهد کرد. جنگ منشا با رفقای قدیمی پرسپولیس هفته گذشته
تقابل تیم های صعود کرده به لیگ برتر فوتسال برای کسب قهرمانی
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم های فوتسال کراپ الوند قزوین و فودکای تهران با پیروزی بر حریفان خود در چارچوب رقابت های پلی آف لیگ دسته اول موفق شدند جواز حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر را به دست آورند. این 2 تیم روز سه شنبه 28 مرداد ماه از ساعت 19 باید در دیدار فینال به مصاف هم بروند تا چهره تیم قهرمان و نائب قهرمان این فصل از مسابقات لیگ دسته
شایعه پرداخت پاداش به تیم فوتبال داماش تکذیب شد
رو در روی هم قرار خواهند گرفت. تا پایان هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور 18 تیم ، آلومینیوم اراک با کسب 60 امتیاز در مکان دوم و داماش گیلان با کسب 42 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.
شاهین شهرداری به لیگ یک سقوط کرد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در یکی از دیدار های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ، شاهین شهرداری بوشهر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت. شاگردان پاشازاده که در هفته های اخیر روند رو به رشدی داشتند، این دیدار را ضعیف شروع کردند و در نهایت با نتیجه 1_3 بازی را به حریف آبادانی خود واگذار کردند تا پس از یک فصل حضور در لیگ برتر، به لیگ یک سقوط کنند.
پایان ماراتن 365 روزه با جدال های سرنوشت ساز/ 3 تیم به دنبال صعود، 3 تیم در اندیشه فرار از سقوط
به گزارش بولتن نیوز ، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امروز (یکشنبه) با انجام 9 دیدار ایستگاه پایانی خود را پشت سر خواهد گذاشت. جایی که جام قهرمانی پس از ماراتن 34 هفته ای و دقیقاً 365 روزه، در شهر رفسنجان به تیم مس این شهر اهدا خواهد شد تا پرونده فصل جاری لیگ دسته اول نیز بسته شود. هفته پایانی مسابقات در حالی برگزار می شود که هنوز تکلیف قطعی تیم های دوم و هفدهم جدول مشخص نیست و سه تیم
پاشازاده: لباس داوران هم مثل ما مشکی بود و کارمان سخت شد!
مهدی پاشازاده در پایان دیدار تیمش مقابل نفت آبادان که با شکست 3 بر یک تیمش و سقوط به دسته اول همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی بود. هر دو تیم حمله کردند و ما فرصت های خوبی ایجاد کردیم. نمی خواهم بهانه بیاورم، اما شانس های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در یک صحنه غافلگیر شدیم و از شانس های خود هم استفاده نکردیم. وی ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنی که تعویض کردیم یک پاس
سایه دربی روی لیگ
برتر، سقوطش به دسته اول قطعی شد.شاهین با این شکست با22 امتیاز در رده آخر جدول باقی ماند.نماینده بوشهر فصل قبل از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده بود. پیروزی تراکتور و سپاهان در شب تساوی فولاد و شکست شهرخودرو تیم های فوتبال تراکتور و ماشین سازی تبریز از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 20:45 در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم قرار گرفتند.این
شاهین شهرداری بوشهر نخستین تیم سقوط کننده به لیگ یک
با پیروزی 1–0 مقابل شهرداری تبریز در پلی آف برای اولین بار به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد. پس از آن این تیم 3 فصل در لیگ برتر حضور داشت تا اینکه به لیگ دسته اول و طی سالیان بعدی به لیگ استانی بوشهر سقوط کرد. شاهین بوشهر در سال 1398 با عبدالله ویسی به لیگ برتر صعود کرد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان انتهای پیام/*
لیگ برتر فوتبال| تساوی بدون گل پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان/جمی ها در منطقه خطر
امتیاز خود را به آب و آتش زد و بارهای در مقابل دروازه فولاد خوزستان خطرآفرین شد ولی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا این بازی بدون گل به پایان برسد. با این تساوی تیم پارس جنوبی جم 27 امتیازی شد و همچنان در منطقه خطر سقوط به لیگ دسته یک دارد که باید منتظر بازی آخر در برابر نفت مسجدسلیمان که بسیار حساس است باشیم که در این رقابت فقط باید پیروز از زمین بیرون بیاید. تیم شاهین شهرداری بوشهر هم با شکست در مقابل صنعت نفت آبادان به لیگ دسته اول سقوط کرد.
کدام تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود خواهد کرد؟
به گزارش شهرآرانیوز ؛ هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز به صورت هم زمان برگزار می شود. مس رفسنجان با سرمربیگری محمد ربیعی هفته گذشته هم صعودش به لیگ برتر و هم قهرمانی اش در این مسابقات را قطعی کرد، به این ترتیب مس رفسنجان یک بازی تشریفاتی با بادران تهران برگزار خواهد کرد و بعد از آن جام قهرمانی مسابقات را بالای سر خواهد برد. نتیجه این بازی تأثیری در سرنوشت تیم های
پس از تساوی مقابل نساجی/ شاگردان لوکا همچنان در خطر سقوط
/> در مقابل ذوب آهن هم که به دنبال فرار از منطقه خطر سقوط به لیگ دسته اول بود، با ترکیب یوسف بهزادی، وفا هخامنش، فرشاد محمدی مهر، دارکو بییدوف(54 مهدی مهدی پور)، احسان پهلوان، قاسم حدادی فر، محمدرضا عباسی، حمید بوحمدان، وحید محمدزاده، ایوان مارکوویچ(78 محمد نژادمهدی)، مسعود ابراهیم زاده هم بازیکنانی بودند که امروز به نظر لوکا بوناچیچ برای تیم میهمان به زمین رفتند. ذوب آهن در این
بقای ملوان در گرو شکست قشقایی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، حسینی سرپرست شهدای قشقایی اظهار کرد: در هفته 34 و پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، ساعت 20 روز یکشنبه 26 مردادماه به میزبانی ورزشگاه پارس، میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود. او ادامه داد: در جدول رده بندی شهدای قشقایی شیراز با 9 برد، 9 تساوی، 15 شکست و 36 امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته و ملوان
استقلال 3 – نود 0؛ آخرین بازی آبی پوشان لغو شد
خوزستان اسپورت- دیدار تیم های استقلال خوزستان و نود ارومیه در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران لغو شد. به گزارش خوزستان اسپورت، بازی هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران بین تیم های استقلال خوزستان و نود ارومیه که قرار بود از ساعت 20 یکشنبه 26 مردادماه در استادیوم تختی اهواز برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم میهمان لغو شد. باشگاه نود ارومیه با انتشار اطلاعیه
نتایج هفته پانزدهم لیگ دسته سوم + جدول
به گزارش وب سایت دی اسپورت، نتایج مسابقات و جدول رده بندی سه گروه این رقابت ها در پایان هفته پانزدهم به شرح زیر است : گروه اول: مهاجرنوین مشهد 3 - پاراگ تهران 0 گلزنان مشهد: سیدسجاد احمدی تازان تهران 4 - نگین سناباد مشهد 1 گلزنان تهران: علی اصغر اعرابی2گل - میلاد ذوالقدر 2گل گلزن مشهد: نامعلوم شهرداری نوشهر 2 - 04 بیرجند
رقابت 5 استان برای بقا در لیگ برتر فوتبال/ 2 هفته سرنوشت ساز برای قعرنشین ها
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در فاصله 2 هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال ، تیم های انتهای جدولی برای فرار از منطقه سقوط تلاش می کنند. روی کاغذ، از تیم رده دهمی ذوب آهن تا شاهین قعرنشین گزینه های سقوط به لیگ آزادگان هستند و همین موضوع، 2 هفته پایانی لیگ نوزدهم را در انتهای جدول جذاب می کند. یعنی 7 تیم همچنان برای بقا رقابت نزدیکی دارند.
نقشه فرهاد برای دربی؛ نایب قهرمانی فدا نمی شود
جدول در رده دوم قرار دارند باید طی دو هفته پایانی رقابت های لیگ به مصاف دو تیمی بروند که از شانس های سقوط به لیگ دسته اول به شمار می روند و همین موضوع می تواند به دشواری های کار کادرفنی استقلال برای دو بازی پیش رو اضافه کند. بر همین اساس این تیم امشب ابتدا مقابل پیکان به میدان می رود و سپس در هفته پایانی لیگ با شاهین بوشهر رودررو خواهد شد. البته اگر اتفاقات هفته بیست ونهم به سمتی پیش برود که تا قبل
شکست چوکا تالش از پاس همدان/باخت شش امتیازی در هفته ماقبل پایانی
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در ادامه رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور و از هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی این رقابت ها تیم فوتبال چوکا تالش از ساعت 20:15 شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه شهید مفتح همدان میهمان تیم پاس همدان بود. در این بازی پرگل که درمجموع هفت گل به ثمر رسید امیرمحمد زالی، موسی شهبازی و جواد مولایی گل های تیم چوکا تالش را به ثمر رساندند و بهزاد سلطانی، مسعود رمضانی، حسن