سایر خبرها
قلعه نویی: فوتبال ایران دست گروهی است که مقامات هم از آنها می ترسند!
ما ندارند و در برنامه آقایان ادعا کردند که ما از داوری ضربه خوردیم. ای کاش سال گذشته آقای گودرزی بعد از دربی ها به بحث داوری ورود می کرد (باخنده). * امسال بیشتر راغب هستم استراحت کنم فارس: این روزها شما بیرون از فوتبال هستید ولی ظاهرا پیشنهادهایی به شما شده است. همین جا اعلام می کنم با هیچ تیمی صحبت نکردم. البته طی هفته های گذشته صحبت هایی با من شده بود ولی امسال
اصفهانیان: پرسپولیسی ها حق دارند از اشتباهات داوری عصبانی باشند
نسیم: با اشتباهی که جهانبازی، داور بازی پرسپولیس ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام داد بار دیگر اشتباهات داوری سر زبان ها افتاده است. شاید اشتباهات داوری همه سال در فوتبال ایران وجود داشته باشد و البته شاکیان زیادی را هم داشته است، اما در این فصل اشتباهات داوری به اوج خود رسیده است تا جایی که حتی رئیس کمیته داوران هم چندی پیش در مصاحبه ای ادعا کرد که خودش هم نمی داند چه اتفاقی افتاده
فردوسی پور باید به هواداران پرسپولیس ثابت کند که من مقصر نبودم
/> متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید: * این موضوع مطرح شده که خطای صادقی روی رضایی از دید همه پنهان مانده است. - بله! فردای همان روز در این باره بحث شد ولی ما بحث مان خطای هند بود که کمک من به خاطرش پرچم زد. * دروازه بان پرسپولیس با تکل دوپا روی پای رضایی می رود. ممکن نبود باعث شکستگی پای کاوه یا پارگی رباط صلیبی و مینیسک او شود؟ - اتفاقا من بعد از آن
مصاحبه ام علیه برانکو اشتباه بود
حرف بزنم و قبول دارم در این مورد هم اشتباه کردم. انصافاً دوست نداشتید پس از آن اشتباه مسلم، پرسپولیس گل بزند؟ شاید با گلزنی پرسپولیسی ها این همه فشار را متحمل نمی شدید؟ نمی دانم! باور کنید از دقیقه 23 به بعد که ایمان صادقی اخراج شد حدود 100 دقیقه فشار فراوانی را تحمل کردم. هواداران پرسپولیس و تماشاگران شعار می دادند و هر سوتی با واکنش آنها روبه رو می شد، همه اعتراض می کردند و
مردم برای آزادی برادرم چندگونی سند آوردند
کند، ولی وقتی به کسی ظلمی می شد و قرار بود از حق مظلومی دفاع کند، چنان صلابت و شجاعتی به خرج می داد که همه را به شگفتی وا می داشت. در این باره خاطره ای دارید؟ بله، بعد از شهادت سید حسین، یک عده از طرف دربار آمدند که مثلاً از مادر دلجویی کنند و بگویند: دربار برای خانواده ما یک مقرری تعیین کرده است!آن روزها همه برادرهایم در زندان بودند و برای برادر بزرگم علی، حکم اعدام صادر شده
خواننده 15 ساله ایرانی نفر اول مسابقات بریتانیا شد
در سطح استان ها شرکت کنی. چند روز بعد از آنکه اجرایم در آنجا تمام شد، مدیر مدرسه داشت برای بچه ها حرف می زد؛ گفت چیزی هست که او نمی داند ولی من می دانم و حالا می خواهم به همه شما بگویم. یزدان به مسابقه فینال آف بای هارت راه پیدا کرده. آن موقع 12 سالم بود و همین طور گریه می کردم. باورش سخت بود که همین طوری به فینال کشوری چنین مسابقه بزرگی رسیده ام. آنجا پر بود از انگلیسی های مغروری که می خواستند
چکناواریان: همه اش از دیوانگی می آید
پروژه کار می کند. سمفونی تختی و سوییت سمفونی کوروش کبیر: کوروش کبیر، چند ماه پیش در سانفرانسیسکو توسط ارکستر فیلارمونیک این ایالت به اجرا درآمد؛ سوییت سمفونی جهان پهلوان تختی هم حالا به اتمام رسیده و منتظر هستم تا امکانی برای ضبط و اجرای آن فراهم شود. البته خیلی نگران نیستم. هنرمند همیشه آثارش را می نویسد و سال ها بعد از آن به اجرا درآمده است. به هر حال من از زمان پیشاهنگی تختی را می شناختم و وقتی
سابقه20 ساله داوران در عذرخواهی از پرسپولیس
. حتی خیلی پیش از این سعید مظفری زاده هم بابت سوت های اشتباه خود علیه پرسپولیس از قرمزها عذرخواهی کرده بود. حال آن که غیر از این چند داور، کمک داوران هم ید طولایی در اشتباه کردن علیه پرسپولیس و البته عذرخواهی بابت این اشتباه ها را دارند! ایران ورزشی، نوشت علی میرزابیگی نخستین خط نگه داری نیست که مجبور شد به خاطر اشتباهش از قرمزها عذر بخواهد. در یک نمونه بسیار معروف، مرتضی کریمی که گل سالم
عکس/ نظر بازیگر طنزپرداز درمورد علی ضیاء
به گزارش پایگاه انقلاب نیوز ، علی اوجی بازیگر نقش وکیل سریال در حاشیه که بیشتر در کارهای ساخت مهران مدیری به نقش آفرینی می پردازد در آخرین پست اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر نوشت: اومدم برای علی ضیا و اتفاق های اخیر یه مطلبی بنویسم، بعد دیدم خب در استادیوم فوتبال حمله میشه به سمت دروازه حریف بعد گل نمیشه بعد تماشاگران تیم حمله کننده میگن وااااای بعد 50 هزار نفر
زنگا: این برد را ما به فیورنتینا هدیه کردیم!
گل تبدیل کنیم. از تصمیم داور در اخراج ماتیاس وچینو به شدت خشمگین هستم، اگر او اخراج نمی شد فیورنتینا نمی توانست ما را شکست بدهد. در حالی که خود سوسا هم اعتراف کرد که اخراج وچینو اشتباه بوده است اما داور با بی رحمی تیم ما را 10 نفره کرد. سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.
بدیهیات اخلاقی را فراموش کرده ایم/ نوشتن کسب و کار من است
نوستالژی ها برایم بگویید. البته بهتر است به جای نوستالژی بگوییم دلتنگی. دلتنگی برای چیزهایی که دوستاشان داریم. من شاه عبدالعظیم را خیلی دوست دارم. آن شاه عبدالعظیمی که دوست دارم و اتمسفری که داشت اینی نیست که امروز هست. همیشه دلم برای آن محله قدیمی و باصفا تنگ است. اما در مورد عاشقی. به نظرم به دلیل گسترش بیش از حد شبکه های اجتماعی و سینما و تلویزیون همه مان خیلی شبیه هم شده
باواریایی های توقف ناپذیر
آخرین گل پس از چند ضربه به ثمر رسید. ضربه سر ویدال به تیر دروازه برخورد کرد تا در برگشت مولر چهارمین گل تیمش را بزند. در نیمه دوم هم اشتوتگارت گل سالمی زد که کمک داور به اشتباه پرچم زد و روبن هم دو فرصت تک به تک را از دست داد تا در نهایت با همان گل های نیمه نخست باواریایی ها به امتیاز 34 برسد. توماس مولر ستاره این بازی هم به برد شماره 150 در بوندس لیگا رسید. رکورد او در 209 بازی ثبت شده که زودتر از
رازی که شیطان با حضرت ابراهیم(ع) در میان گذاشت
این ها را دیدید باورتان می شود که دنیا محل استقرار دائمی نیست، تعارف نیست، هم جوان و هم میان سال و هم پیر می آورند گرچه امروز بیشتر جوان و میان سال است تا شخصی در کبر سن! وقتی این را در ذهن خود بگذراند که ولو 90 یا 100 سال عمر کند، اما یک روزی، بدن را بر روی همین سنگ و مشابه این قرار می دهند و این بدن هیچ اختیاری ندارد، او را می شویند و بعد در پارچه ای به نام کفن می پیچند و درون زمین قرار می دهند
نکونام:آن مسئول گفت کی روش تیم ملی را به قطری ها فروخته!
خداحافظی کنم؟ من شرایط خوبی دارم و می خواهم تا دو سال دیگر هم فوتبال بازی کنم و از این سال های آخر فوتبال هم لذت ببرم. در لیگ ما بازیکنان بزرگتر از من هستند که راحت بازی می کنند. من هم جا دارم که بازی کنم. چند هفته قبل شایعاتی هم درباره سرمربیگری شما در سایپا به گوش می رسید. این شایعات درست بود؟ مسئولان هیچ صحبتی با من نداشتند. هیچ حرفی مطرح نشد و اخبار تنها گمانه زنی رسانه ها بود اما شخصاً علاقه زیادی دارم که بعد از پایان فوتبالم مربیگری کنم. همه دوستان من می دانند که چقدر به مربیگری در تیم ملی علاقه دارم. دوست دارم حتماً مربی شوم. حالا اینکه چه وقتی اتفاق می افتد، نمی دانم. ...
اقبال عمومی از گیاهان دارویی
استفاده قرار گیرد ممکن است عارضه هایی را برای فرد بیمار ایجاد کند. فلاح ادامه داد: این تفکر اشتباه است که داروهای شیمیایی پر از عارضه هستند و داروهای گیاهی هیچ عارضه ای ندارند. بنابراین بهتر است که طب سنتی با اطلاعات جدید به روز رسانی شود تا درکنار طب جدید بتواند تاثیر بهتری در درمان بیماری ها داشته باشد. او خاطرنشان کرد: نباید طب سنتی را به بهانه اینکه شیوه ای قدیمی است کنار
بهنوش بختیاری: تتلو امپراطور اینستاگرام نیست!
نیست. تصویر ذهنی در سایه تلاش محقق می شود. کتاب هایی مثل راز و این جور چیزها آدم ها را به اشتباه انداخته است. کلاس های عجیب و غریبی راه افتاده که به جای این که انسان ها را واقع بین تر کند، اعتماد به نفس های کاذب می آموزند و تنها جسارت و پررویی یادشان می دهد. به نظرم باید واقع بین باشیم، مقابل آینه بایستیم و فیزیک و روح خودمان را ببینیم و بفهمیم با داشته هایمان چه چیزهایی مناسبمان است.
گل محمدی مجبور به حمایت از پرسپولیس شد!
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن بعد از پیروزی پر حرف و حدیث تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس، با اینکه می دانست همه علیه یدا... جهانبازی داور آن دیدار صحبت می کنند اما در کنفرانس خبری خود، حرف های جالبی به زبان آورد. مثلاً گفت: داوری مشکل حادی نداشت. بعد از آن نیز، در شبکه اینستاگرام خود، تصویری منتشر کرد که ربطی به
عبدی: در ایران به مسائل ما رسیدگی نشود مدارک خود را به AFC می دهیم
دارم که مسائل داخلی را در کشور خودمان حل کنیم اما وقتی هیچ اتفاقی رخ نمی دهد باید آن را پیگیری کنیم. وی افزود: مطمئنا فقط بحث تیم ما نیست که خدای ناکرده از این به بعد برای پرسپولیس فقط سوت بزنند ما می خواهیم تمام قوانین فوتبال در زمین اجرا شود. ما در جام حذفی سال گذشته 10 نفره شدیم و باختیم. در بازی گذشته مقابل ذوب آهن هم 10 نفره شدیم داوران هم عذرخواهی کردند اما برای ما هیچ سودی نداشت
چهره ها در شبکه های اجتماعی : 18 آبان 94
علایم اعتماد به نفسِ حاد . سلفی رضا عنایتی و پسران. بگو ماشاالله! تازه یکی از گل پسر ها در عکس حضور ندارد! فریدون زندی یکی از بهترین جپ پاهای دهه اخیر فوتبالمان خیلی غریبانه از فوتبال خداحافظی کرد. بازیکنی که 10 سال پیش تیم ملی ایران را به تیم ملی آلمان ترجیح داد و پاس گل صعود به جام جهانی 2006 را ساخت. شاید خیلی ها بگویند که فریدون با انتخابش فوتبال و آینده خود را خراب کرد
در اهمیت قضاوت دوگانه
برانگیز و حتی مشکوک در اخبار اعلام شد؟ در عین حال، می توان در خدمت و خیانت علاقه مردم به انتشار فیلم های چهره های شناخته شده در موقعیت های گوناگون به بحث پرداخت و از تبعات مثبت و منفی چنین میلی سخن گفت. اما موضوع این یادداشت هیچ کدام از این مسائل نیست. عده ای هم پیدا شدند که پرسیدند: ضیا که چیز خاصی نگفته بود! همه ما در جمع های دوستانه و خصوصی مان، بدتر از این حرف ها را هم می زنیم. حتی
ابرقویی نژاد: آذری های فدراسیون بیشترند تا اصفهانی ها/ ساختار پرسپولیس به هم ریخته است
به خطای انسانی است و همه اعم از فیفا پذیرفته اند که این خطا در داوری وجود دارد و به جذابیت های فوتبال نیز می افزاید. وی ادامه داد: بارها از سوی کارشناسان صحبت از بازبینی فیلم های بازی ها شده، اما فیفا این موضوع را نپذیرفته و قبول دارد که خطای انسانی جزیی از فوتبال است. رییس هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه این حاشیه ها و پیگیری ها فوتبال را زنده نگه می دارد، اضافه کرد
برخی داوران برای کارشان ارزش قائل نیستند
با بیان این که به تیم های فوتبال حق می دهد که از وضعیت داوری ناراضی باشند، افزود: برخی تیم ها که پرطرفدار هم هستند امسال بدبیاری داشته اند و اشتباه های داوران در چند صحنه هم دست به دست هم داد تا وضعیت این تیم ها خراب شود و حالا برای خروج از این وضع به داوران هجمه وارد می کنند. خدا شاهد است که داوران ما از این مسائل مبرا هستند و فقط باید به خودباوری برسند و تمرین کنند. رحیمی مقدم در
عذرخواهی داور برای پرسپولیس جام نمی شود
با وجود آنکه چند روز از بازی با ذوب آهن گذشته اما کماکان حرف و حدیث هایی در رابطه با این دیدار به گوش می رسد... چه بگویم؟ به جرأت می گویم اگر بازی 11 به 11 دنبال می شد ما به ذوب آهن نمی باختیم. شما دیدید ما 10 نفره هم سرتر از حریف بودیم و فقط بدشانسی فرصت پیروزی را از ما گرفت. متأسفانه داور در آن صحنه اشتباه کرد و مفت و مسلم از جام حذفی حذف شدیم. البته ذوب آهن هم تیم خوب و کاملی
کفشگری: از برانکو ناراحت نیستم، به زودی فیکس می شوم
. بازی های ما در تهران برگزار می شود و باید از این موضوع نهایت استفاده را ببریم. فقط امیدوارم که دیگر با اشتباهات داوری مواجه نشویم. درمورد باخت به ذوب آهن چه صحبتی داری؟ وقتی داور بازی با محرومیت 4 جلسه ای مواجه می شود، دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی ماند. آقای گل محمدی هم اعتراف کرد که 2 بار مقابل پرسپولیس با اشتباهات داوری برنده شدند. ما این همه زحمت می کشیم ولی از اشتباهات داوری ضربه
نامجومطلق: استقلال مدعی اصلی قهرمانی است
استقلال صدرنشین لیگ برتر است. فکر می کنید می تواند این صدرنشینی را حفظ کند؟ بله، استقلال شرایط مناسبی دارد. در امتیازگیری موفق عمل کرده و در خارج از خانه هم بازی های خوبی انجام داده است. مثل بازی با سپاهان که توانست حریف خود را در اصفهان 3 بر صفر درهم بکوبد. اگرچه شرایط دربی کمی فرق می کرد. چرا استقلال در دربی مثل بازی با سپاهان نبود؟ شرایط دربی فرق می کند. استقلال گل که زد
با شکست ترکمنستان بالای سر عمان می رویم
انصافاً نایمخن خیلی خوب بازی کرد و ما هم مانند بازی های قبلی نتیجه را به شکل بد و سنگین واگذار کردیم. که اصلاً جالب نیست. بله، قبول دارم که این نتایج اصلاً برای تیم ما جالب نیست به همین دلیل هم روز یک شنبه سرمربی ما با بازیکنان جلسه ای فنی داشت و در مورد بعضی از ایرادات از جمله مشکلات خط دفاع حرف زد و نکات لازم را به ما گوشزد کرد. به دلیل انگیزه بالایت مقابل نایمخن انتظار
یدالله صمدی: زیر پای هم پوست موز می اندازیم
سال من هستند. اما در بخش مسابقه بودند. چه اتفاقی پشت پرده است نمی دانم! البته مسعود جعفری جوزانی اعتراض کرد. حتی دو بار روی خط برنامه "هفت" آمد و اعتراضش را اعلام کرد. از طرفی رسول صدرعاملی هم که داور بود، به من پیام داد که من اشتباه کردم و دیگر داوری را قبول نمی کنم، اما بعد از جشنواره فیلم فجر در جشنواره فیلم شهر هم داور بود و همانجا هم فیلم نادیده گرفته شد! من معتقدم سینماگران هم مقصر بعضی از
قسم می خورم گفتند برای حاشیه ها پول کنار بگذار!
دیگر مصاحبه ای با ما انجام داد که در زیر می خوانید : *شنیده می شود قصد دارید برای اعتراض به وضعیت موجود در داوری فوتبال در کشورمان به دیدار وزیر ورزش و جوانان بروید . بله! طی امروز و فردا به دیدار وزیر ورزش می روم و گلایه هایم را از وضعیت موجود به گوش وی می رسانم. البته صحبت من فقط درباره اتفاقات داوری نیست و حرف های من در خصوص شرایط کلی است که در فوتبال ما حاکم است .
فرار دختر جوان از خانه پس از باردار شدن
دارو حتما نزد او می رفتم. دیگر ارتباط پنهانی ما با یکدیگر خیلی عادی شده بود و او به خاطر ماجرای اعتیاد در هر زمانی که دوست داشت از من سوءاستفاده می کرد. من هم به خاطر ترس از لو رفتن اعتیادم مجبور بودم به خواسته های او تن بدهم تا این که حدود 3ماه قبل متوجه شدم باردار هستم. دیگر از شدت شرم و آبروریزی نمی دانستم چه تصمیمی بگیرم. هیچ راهی به جز فرار از منزل به خاطرم نرسید، از سوی
صادقی: در اندازه ای نیستم که در مورد کی روش و تصمیمات او صحبت کنم
خودم را از لحاظ فنی تقویت کنم. مثل کسی که تازه به مدرسه می رود، دنبال یاد گرفتن چیزهای جدید هستم. تیم ملی هم مربی بزرگی مثل کی روش دارد و او به همه مسائل آگاه است. تلاشم را انجام می دهم و باید دید چه پیش می آید. تسنیم: خیلی ها از فهرست تیم ملی و دعوت نشدن برخی از بازیکنان انتقاد کرده اند. نظر تو چیست؟ این مسائل به من مربوط نمی شود و در اندازه ای نیستم که درمورد کی روش، لیست