پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۱۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
آقای خبر ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۷:۱۰

باید تراکتور را می بردیم

شهاب گردان پس از پیروزی فولاد مقابل تراکتور و راه یابی این تیم به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: بازی بود که باید سه امتیاز آن را می گرفتیم و خدا را شکر اوایل بازی به گل رسیدیم و این خیلی برای ما مهم بود. به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: خدا را شکر توانستم در ادامه بازی نیز با کمک بازیکنان دروازه را بسته نگه دارم. دروازه تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فشار بازی زیاد بود و خدا را شکر با حداقل موقعیتی که به حریف دادیم، بازی را با برد به پایان رساندیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)