سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۷

افشارزاده: کرار مستحق دو جلسه محرومیت نیست/به رأی جاسم اعتراض می کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:درصدد هستیم تا با تهیه نامه ای درباره حکم سنگین محرومیت کرار به این رأی کمیته انضباطی اعتراض کنیم. بهرام افشارزاده در گفت و گو با کاپ، درباره رأی کمیته انضباطی درباره کرار جاسم اظهار داشت: پس از انتشار این رأی تصمیم گرفتیم تا با مشورت معاونت حقوقی باشگاه استقلال نامه ای خطاب به کمیته انضباطی بنویسیم و به این رأی اعتراض کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)