پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۱۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۵

خودکفایی شهرداری جوادآباد در تولید گل های زینتی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جوادآباد، مهدی کچویی در جمع خبرنگاران جنوب شرق تهران اظهار داشت: شهرداری جوادآباد به دنبال توسعه و گسترش فضای سبز است تا شهروندان از نعمت فضای سبز بهره مند شوند. وی گفت: واحد فضای سبز شهرداری جوادآباد با احداث گلخانه به کاشت و محافظت از گل های زینتی پرداخته و تدابیر جدیدی برای زینت شهر در پایان سال جاری اندیشیده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)