چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بولتن نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۲:۱۹

رانت و مصیبت ادامه دارد...!

این موضوع یادآور تصمیمی است که در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی گرفته شد.در آن زمان، موضوع بحث در دولت این بود که برای نوسازی خودروهای کشور در دوران بعد از جنگ چه کنیم؟ طرح اولیه این بود که بودجه ای یک میلیارد دلاری برای خرید خودرو از خارج اختصاص یابد.با این حال، وزرای صنعتی دولت، رأی دولت را عوض کردند و قرار شد این مبلغ، به خودروسازان داخلی اختصاص یابد... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)