دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۳۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۲

وزیر ارتباطات: استفاده از فیلتر شکن جرم است

فارس : رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این پرسش فارس که آیا استفاده از vpn جرم است یا خیر، گفت: استفاده از فیلترشکن براساس قانون جرایم رایانه ای تخلف و جرم است. وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص استفاده از vpn گفت: هر کشور برای استفاده از اینترنت مقررات مخصوص به خود را دارد و در کشور ما استفاده از vpn برابر قانون ممنوع است. وی ادامه داد: در زمانی که مجلس و قانون گذار قانونی را تصویب و ابلاغ می کنند دستگاه ها باید همکاری کنند و موظف به اجرا هستند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)