سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۰۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۰۵:۲۲

حنطه: مثل خیلی از مربیان مدرک A ندارم/ نگران برکناری ام نیستم

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان این که برای شرکت در کلاس های مربیگری A ثبت نام کرده ام، گفت: نگرانی ای بابت برکناری ام ندارم. علی حنطه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، درباره نداشتن کارت مربیگری A و این که باتوجه به فسخ نشدن قرارداد سیاوش بختیاری زاده (سرمربی سابق تیم)، باشگاه با او به عنوان مربی قرارداد بسته است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)