سایر منابع:
سایر خبرها
زندی: با خیال راحت در تمرین استقلال حاضر شدم
استقلال حاضر شدم. نمی خواستم چیزی که برایش مدت ها زحمت کشیده ام را به راحتی از دست بدهم. در قطر خیلی زحمت کشیدم و جلسات تمرینی زیادی داشتم. وقتی به ایران برگشتم، نگران شدم که مبادا تلاش هایم از بین برود برای همین تصمیم گرفتم در کنار استقلال تمرین کنم. باید از مسئولان این تیم تشکر کنم که به من فرصت دادند در تمرینات شان حاضر شوم. از قبل می دانستم لیست استقلال پر است و به همین خاطر با خیال راحت به
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ +تصاویر
نبود و این تصمیم اشتباه بود. همچنین یک موقعیت تک به تک صبا به اشتباه آفساید اعلام شد. سرنگونی مهاجم صبا در نیمه دوم شبیه سازی بود و پنالتی نبود که اعلام نشد. وی همچنین درخصوص داوری بازی پدیده - پرسپولیس گفت: کارت زرد داور به سوشا مکانی درست بود و در صحنه اعتراض شدید این بازیکن خطایی روی او انجام نشد. گزارش نود درجه پخش شد که طی آن با ادبیات طنز گونه ای به اتفاقات هفته اخیر
اعتراض رسایی به نحوه برخورد با پرونده احمدی نژاد
انداختن به قراردادهای نفتی مجددا زنده شده.بنده بابت نطقم که بر اساس وظیفه نمایندگی ام بود، احضار شدم اما چرا علیرغم گذشت 436 روز، هنوز پرونده این نیمه دانه درشت قفل و کانّه کلید بازگشای اش گم شده. آیا غیر این است که به تعبیر امام جمعه محترم تهران، آیت الله جنتی برخی گردن کلفت شده اند؟! گذشت 436 روز و قفل بودن پرونده این آقازاده، حکایت از حقانیت نطق یک سال قبل بنده و اعتراض های مکرر دیگر نمایندگان و
خسروی: تاج جامعه داوری را متشنج می کند
بودن در راس کاری اینقدر ارزش دارد که حق زیر مجموعه شان را نادیده بگیرند؟ وی درباره لزوم برخورد با داوران پراشتباه هم گفت: به نظرم اگر داوری اشتباه موثر و مکرر داشت باید یک نیم فصل محروم شود تا از نظر روحی و روانی خود را بسازد. این کارشناس داوری همچنین گفت: چه انتظاری داریم که داوران مجانی قضاوت کنند؟ آن ها حتی ایاب و ذهاب سفرهای زمینی شان را هم از جیب خود می دهند. چند داور جوان
جانباز افغانستانی مدافع حرم: من یک مهاجر، فرزند یک مهاجر، تبرک شدم و برگشتم
به او گفتم درست است برای جنگ آمده ام اما دوست ندارم مفتکی شهید شوم. دوست دارم اول عده زیادی از این ها را بکشم و بعد شهید شوم. همین جوری خمپاره بخورد و شهید شوم خوب نیست. خلاصه سر خندیدن حکیمی و اینکه این ترسیدن را برای من دست گرفته بود، خیلی با او بحث کردم. ساعت 12 شب بود و همه در جایگاهمان مستقر شده بودیم و نگهبانی می دادیم که فرمانده آمد و گفت فردا عملیات هجوم قطعی است و آماده باشید. خوشحال شدم
متهم سه هزار میلیاردی: این مبالغ به هر کسی داده می شد، پشتک می زد!
: درباره اقدامات الف. ش هم بعد از اینکه متوجه حجم گشایش ها شدم، به دفترش در تهران آمدم و دلیل این حجم از گشایش ها را پرسیدم که گفتند مهم نیست خسروی در جریان است. من هم دیگر امضا نکردم. من اصلا مدیر مالی نیستم که بخواهم تماس بگیرم ع. ر در ادامه اظهارات خود گفت: اگر جایی از صوری بودن معامله بخواهند باخبر بشوند همان حاضران در شرکت خسروی هستند چون همانجاست که فاکتور فروش صادر می شود. فراهانی گفت: خب چه
آزاده نامداری در برابر بازیگر شیار نشست
واقعا به این نقطه رسیدم با اینکه تحت فشار کاری زیادی بودم اما یک روز متوجه شدم حتی از حضور آفتاب هم می توانم لذت ببرم و به صورت واقعی و نه شعارگونه و از آن به بعد یک آدم خوشحال بودم. کسی برای این کار به تو کمک کرده است؟ نه اما در یک دوره سخت زندگیم کسی کمکم کرد. یعنی تو از سختی به اینجا رسیده ای؟ بله من فکر می کنم از سختی به اینجا رسیده ام. بعد از دوره
مشروح برنامه 27 بهمن نود + تصاویر پشت صحنه
جای کارت زرد داور باید وی را اخراج می کرد. روی گل جنجالی پورعلی گنجی میرزابیگی کمک داور بازی عجله کرد و آفساید اعلام کرد که درست نبود چون توپ در جهت دیگری حرکت می کرد اما اخراج وی به خاطر اعتراض زشت به داور درست بود. ( ویدئو ) مسابقه بعدی خلاصه بازی تیم های گسترش فولاد و نفت مسجدسلیمان بود که روی آنتن رفت.( ویدئو ) پنالتی استقلال خوزستان گم شد سپس بازی ذوب آهن و
سیرتاپیاز پرونده رحیمی/صدور حکم مهدی هاشمی به زودی/ جزئیات پرونده وکیل 32میلیاردی/ پابرجایی دستور قضایی ...
را متوجه رحیمی کرد. اژه ای خاطرنشان کرد: در نتیجه به سبب جایگاه آقای رحیمی در دولت قبل، یکی از اقدامات اولیه این بود که در هیأت سه نفره موضوع ایشان مطرح شد و اتهامات از طرف هیأت سه نفره تأیید شد ولی لازم بود بررسی دقیق تری صورت گیرد. معاون اول قوه قضاییه گفت: پس از روشن شدن پاره ای اتهامات برای قوه قضائیه، جلسه ای با آقای احمدی نژاد برگزار شد ولی ایشان با احضار رحیمی و
تشکیل جلسه مجدد فدراسیون برای کرار
قرار است امروز مسئولان کمیته انضباطی در جلسه ای شرکت کنند و پیرامون جریمه نهایی کرار رای بدهند. به گزارش "ورزش سه" اواخر بازی استقلال - سایپا بود که کرار جاسم، وقتی با کارت قرمز داور مواجه شد علیه او موضع گرفت و اعتراض شدیدی به تصمیمش داشت. همین اعتراض بی محابا باعث شد تا کمیته انضباطی رای به جریمه نقدی کرار و دو جلسه محرومیت از همراهی استقلال در لیگ را برای او در نظر بگیرد. این رای
90/ از کلیپ عادل شوکه شدم
نمی آید. 90: راستی اسماعیل فرهادی چند روز پیش در گفت وگو با نود می گفت حدادی فر در بیمارستان ذوب آهن به دنیا آمده واقعا این طور است؟ چون پدر من ذوب آهنی است و کارمند کارخانه، من هم از بچگی در ذوب آهن بودم به همین دلیل هم فرهادی چنین حرفی زده. برایم افتخار است که یک ذوب آهنی اصیل هستم. 90: تو از جمله کسانی بودی که با اینکه کی روش مدتی به تیم ملی دعوتت نکرد ولی از او حمایت کردی
90/ الکی مثلا من دیوانه ام، قرص هایم را نخورده ام و پرسپولیسی شده ام!
بودیم صمد کاپیتان تیم ملی به شوخی گفت که می دانید من پرسپولیسی شده ام بقیه هم با تعجب از او پرسیدند که نه مگه واقعا پرسپولیسی شدی؟ چرا؟ صمد هم با خنده جواب داد الکی مثلا من دیوانه ام، قرص هایم را نخورده ام و پرسپولیسی شده ام که بعد از آن همه خندیدند! حدادی: بازیکن آمریکایی می خواست دعوا راه بیاندازد تا من محروم شوم بعد از این دقایقی با حامد حدادی بازیکن خوب بسکتبال کشورمان هم صحبت
اظهارات انتقادی عضو مستعفی کارگزاران
فارس با این عضو مستعفی حزب کارگزاران است: فارس: لطفا یک بیوگرافی از خودتان برای شناخت بهتر مخاطبان از خودتان بیان کنید. سیاسی: من روشنک سیاسی مهندس شیمی پتروشیمی هستم. مهندسی شیمی جنرال و سوابق اجرایی ام در صنایع و معادن قدیم. در شرکت های صنعتی فعالیت زیادی داشتم. مجری خارجی بودم. الان در بخش خصوصی فعال شدم و 7-6 سال سابقه کار در بخش خصوصی دارم و به بخش خصوصی و سهامی عام
قلعه نویی: برخی بزرگان استقلال پول می گرفتند و مردم را هم سیاه می کردند!
تیم فوتبال استقلال با ادعای اینکه برخی می خواهند به هر طریقی به تیمش ضربه بزنند گفت: حکمی که در آن عدالت وجود ندارد باید توسط یک مرجع رسیدگی شود. در مورد کرار ماده قانونی حکم به جرم نمی خورد. این حکم عدالت لازم را ندارد و من مطمئنم هر کسی جز من سرمربی استقلال بود، جاسم کرار محروم نمی شد. قلعه نویی در ادامه صحبت های خود در مورد دیدار نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: من فردا بازی
قلعه نویی: محرومیت کرار برایم خنده دار است!
نگرفتند اما با دل و جان کار می کنند در گذشته هم پول می گرفتند هم حاشیه درست می کردند جا دارد از این بابت از بازیکنان استقلال تشکر کنم. سرمربی آبی پوشان در مورد محرومیت جاسم کرار که می تواند یک شوک به این تیم بدهد گفت: واقعاً از این حکم تعجب می کنم آنها به ماده ای اشاره کردند که به هیچ عنوان به حکم صادر شده نمی خورد. خیلی برایم جالب است محرومیت من مقابل پرسپولیس را برای این اعلام کردند که از
بازیگرانی که زن پوش شدند/ اکبر عبدی در صدر+تصاویر
. دلیل دوم اینکه کارگردان از دوستان صمیمی من است و با او خیلی راحتم و کار کردن با او را خیلی دوست دارم و دلیل آخر اینکه دستمزد خوبی برای این کار پرداخت شد. این عوامل باعث شد تا کار را قبول کنم. البته رستمی از این گریم سنگین حسابی خسته هم شده است و توضیح می دهد: اگر باز چنین پیشنهادی داشته باشم، هرگز نمی پذیرم. به دلیل اینکه در طول فیلمبرداری کار خیلی اذیت شدم. تقریبا گریم من هر روز و
قلعه نویی: محرومیت کرار دور از عدالت است
کرار در نظر گرفته شده است ادامه داد: چون من مربی استقلال بودم کرار را محروم کردند. این خیلی خنده دار است. در بازی با پرسپولیس هم گفتند من از محوطه بیرون آمدم. اینها دنبال این هستند ضربه بزنند. سرمربی استقلال در پایان درباره اینکه آیا به نظرش اعتراض جواب می دهد یا نه گفت: باید دنبال این باشیم ببینیم اعتراض نتیجه می دهد یا خیر. آخر حکمی که درونش عدالت نباشد باید یک مرجعی باشد که به آن رسیدگی کند. آن ماده قانونی که اعلام کردند به فرمش نمی خورد. تمام حکمی که به من دادند هیچ عدالتی داخلش نبود. به غیر از من هر کسی مربی استقلال بود کرار محروم نمی شد شاید دارد چوب من را می خورد. ...
افشارزاده به کمیته اخلاق رفت
به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، بهرام افشارزاده با حضور در فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق رفت.به نظر می رسد مدیرعامل باشگاه استقلال به خاطر جاسم کرار هافبک استقلال که به خاطر اعتراض به داور در دیدار با سایپا 2 جلسه محروم شده در کمیته اخلاق حاضر شده تا توضیحاتی ارائه کند. البته بهرام افشارزاده پیش از حضور در کمیته اخلاق به خبرنگار فارس در رابطه با اینکه امروز به چه دلیلی در
عشق ماشین ها از تجربیات خود می گویند +عکس
ماشینی خصوصیت و حال خاص خودش را دارد، نمی توانم خودم را از لذت امتحان کردن ماشین های جدید محروم کنم. از ماشین فعلی اش می پرسم: موضوع این است که من دوتا ماشین دارم یک لندکروزر که حدود 300 میلیون قیمت دارد و کارهای درون شهر و سفرهایم را با آن انجام می دهم و یک بنز. بنزم را تازه خریده ام و حدود 600 میلیون قیمت دارد. این بنز واقعا با من حرف می زند. یعنی لذت نشستن پشت بنز جدید را با هیچ چیز عوض نمی کنم
کریمی: کارت زرد هم نباید می گرفتم
اعتراض داشتند ولی من می گویم پنالتی که نبود هیچ کارت هم نادرست داده شد. این بازیکن در مورد اینکه چرا بازیکنان استقلال خوزستان خشن بازی و در هر دیدار کارت های متعددی دریافت می کنند، نظرش را اینگونه بیان کرد: سر مساله کارت گرفتن تیم ما خیلی ضربه خورده ما باید کارت گرفتن هایمان را مدیریت کنیم و سعی کنیم خطاهای بی مورد انجام ندهیم. البته کم تجربگی بچه ها گاهی اوقات باعث می شود بی خودی کارت
بزرگان سال های گذشته پول می گرفتند و مردم را هم سیاه می کردند!
بزرگان تیم همینگونه هستند. مثل بزرگان سالهای گذشته نیستند که هم پول می گرفتند و هم برای استقلال حاشیه درست می کردند. سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد محرومیت دو جلسه ای جاسم کرار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: من از این رای واقعا تعجب می کنم. فکر می کنم چون اینها با قلعه نویی مشکل دارند اینگونه رای می دهند. مطئمنا اگر فردی غیر از قلعه نویی سرمربی استقلال بود، کرار محروم نمی شد
در گذشته برخی بازیکنان استقلال هم پول می گرفتند و هم حاشیه درست می کردند | باشگاه باید بیشتر تلاش کند | ...
/> سرمربی استقلال درباره محرومیت دو جلسه ای برای کرار جاسم گفت:خیلی جالب است. من فکر می کنم اینها مقداری با قلعه نویی مشکل دارند و مترصد این هستند که به من ضربه بزنند. هر کس غیر از من بود این حکم را صادر نمی کردند. وی ادامه داد:شما به آقای فغانی مراجعه کنید ایشان اصلا گزارشی رد نکرده است. حالا کرار عصبانی بود و کاری انجام داد. من تعجبم این است که این آقایان ادعا دارند.آقایان کمیته
قلعه نویی: برخی می خواهند به استقلال ضربه بزنند
ادعای اینکه برخی می خواهند به هر طریقی به تیمش ضربه بزنند گفت: حکمی که در آن عدالت وجود ندارد باید توسط یک مرجع رسیدگی شود. در مورد کرار ماده قانونی حکم به جرم نمی خورد. این حکم عدالت لازم را ندارد و من مطمئنم هر کسی جز من سرمربی استقلال بود، جاسم کرار محروم نمی شد. او با انتقاد از رفتار کرار اظهار کرد: من به هیچ عنوان رفتارهای جاسم کرار را تایید نمی کنم و چندین بار نیز آن را محکوم کرده
فیکس تیم ملی بودم، در پرسپولیس20 دقیقه بازی می کردم!
و منسجم هستند و ان شاءا... از این به بعد با پرسپولیس متفاوتی روبه رو خواهید بود. هر چند ما در 5 بازی قبلی هم که شکست خوردیم، خوب بازی کردیم و دچار بدشانسی شدیم. خیلی هم بدشانس نبودید! شما چرا خوش شانسی سایر تیم ها را نمی بینید. به طور مثال در بازی استقلال و پیکان، داور روی اشتباه سهوی گل سالم پیکان را مردود اعلام می کند و بلافاصله حریف گل می زند و برنده می شود. اسم این خوش شانسی
باید به نماینده فعلی تالش بزرگ فرصت بیشتری داده می شد
ها را از کجا تامین شد؟ زمانی که به انتخابات وارد شدم فرصت کمی تا انتخابات باقی مانده بود روزهای پایانی انتخابات بود، شاید بنده کمتر از 20 روز فعالیت انتخاباتی داشتم. از احدی هم حتی یک ریال بحث مادی را تقاضا نکردم هر چه در توان بنده و خانواده ام بود هزینه کردم. چون معتقدم اگر بنده قرار است وارد انتخابات شوم از این و آن پول بگیرم وام دار آنها خواهم شد و مطمئنا نمیتوانم در تحقق اهدافم موفق باشم
قلعه نویی: بازیکنان بزرگ استقلال پول نگرفته اند و سیاه بازی نمی کنند
تیم استقلال در مورد محرومیت کرار جاسم عنوان کرد: واقعاً تعجب می کنم، چون ماده قانونی که براساس آن کرار محروم شده به حکم نمی خورد. همین مسئله در مورد محرومیت من برای اتفاقات دیدار مقابل پرسپولیس نیز رخ داد. آقایان با امیر قلعه نویی مشکل دارند و اگر هر کسی غیر از من سرمربی استقلال بود این حکم صادر نمی شد. حکم های سریالی برای من صادر شده است ، قلعه نویی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: آقای
نژادفلاح: مصلحت تغییر کادر فنی پرسپولیس باشد فرصت سوزی نمی کنیم
وبسایت رسمی برنامه نود - قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد اگر جمع بندی او و سایر دوستان بر این باشد که مصلحت بر تغییر کادرفنی پرسپولیس است، این کار را خواهد کرد. به گزارش وب سایت نود، محمدحسین نژادفلاح در خصوص نشست های خود با اعضای کادرفنی پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: امروز جلسه ای با محمود خوردبین داشتم که مشکلات و موانع موجود در تیم را از نظر ایشان جویا شدم و سرپرست تیم هم
آمریکا به به دشمنی با ما نیاز دارد
انقلاب را می داند. لذا مقدمه تشکیل کمیته استقبال بدون اعلام از همان موقع شروع شد، من تازه از زندان آمده بودم مهرماه 57 بود من را دعوت کردند در یک جلسه ای کمیته حقوق بشر ایرانی که توسط نهضت آزادی اداره می شد، یک سمت من آقای مصطفی معین فر نشسته بود ، موضوعی مطرح شد و گفتند نظر تو چیست؟ گفتم من راجع به این موضوع اگر بخواهم نظر بدهم باید بروم نظر آقای بهشتی را سئوال کنم. چند وقت گذشت یک موضوع
قلعه نویی: هرکس جای من مربی استقلال بود کرار را محروم نمی کردند؛ بعضی ها هم پول می گرفتند و هم مردم را ...
درست می کردند." وی در مورد کرار گفت:" از حکم صادر شده تعجب می کنم، ماده ای را ارائه کردند که اصلا به حکم نمی خورد مانند بازی پرسپولیس که به خاطر خروج از محوطه فنی محروم شدم این هم یک محرومیت بی مورد را به ما تحمیل کردند. عده ای با من مشکل دارند و می خواهند به من ضربه بزنند، هرکس جای من سرمربی استقلال بود این اتفاق ها رخ نمی داد و جالب است که آقای فغانی هیچ گزارشی در مورد رفتار کرار نداده
رسانه ها حق ندارند تصویر و مطلبی از خاتمی منتشر کنند/احمدی نژاد اتهامات رحیمی را قبول نمی کرد/ماجرای ...
رحیمی تحقیق شود افزود: بازپرس پرونده یک قاضی باسابقه و خوشنام در دستگاه قضایی بود، تحقیقات را از آقای رحیمی و دو متهم دیگری که در این خصوص مسائلی را مطرح کرده بودند (داوود سرخوش و جابر ابدالی) در جلسات مختلف شروع کرد و به طور مشخص از خود آقای رحیمی 11 جلسه چند ساعته تحقیق صورت گرفت و در تمام جلسات وکلای ایشان حضور داشتند و اتهاماتی که متوجه ایشان شده بود و سوال و جوابی که انجام می شد، می شنیدند و