چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۰۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۱:۵۹

جاسم کرار: کاری نکرده ام که بخواهم دو جلسه محروم شوم

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک طراح استقلال تهران می گوید، عملی انجام نداده که بخواهد بابت آن دو جلسه محروم شود. به گزارش وب سایت نود، جاسم کرار درباره ی محرومیت دو جلسه ای که کمیته ی انضباطی فدراسیون فوتبال برایش در نظر گرفته است، گفت: من واقعا کاری نکرده ام که بخواهم بابتش محروم شوم. من برای استقلال تلاش می کنم و می خواهم به این تیم برای قهرمانی کمک کنم، چرا باید محروم شوم؟ من به داور اعتراض کردم و بعد از آن داور مرا اخراج کرد، چرا باید دو جلسه دیگر هم محروم شوم؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)