چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۱:۲۰

دژاگه: مشکلات برای تیم ملی زیاد است/ آفتاب تهران مثل آفتاب قطر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس ، اشکان دژاگه در حاشیه تمرین تیم ملی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد ایران در بازی روز پنجشنبه بازی سختی پیش رو ندارد گفت: این طور نیست چون دیگر در فوتبال بازی راحت نداریم و همه بازی ها سخت است. ما هم در بازی اول نتوانستیم ترکمنستان را ببریم به همین خاطر بازی مهمی در پیش داریم که به سه امتیاز آن احتیاج داریم. بنابراین خیلی جدی به این بازی می رویم و تیم ملی تا الان نیز برای این مسابقه تمرینات خوبی داشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)