چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۵

ممنوع التصویرها به فضای مجازی می روند

خبرهایی که این روزها از رسانه ملی به گوش می رسد برای دست اندرکاران این مدیوم خیلی خوشایند نیست. روزنامه شرق در گزارشی کوچ ممنوعه های تلویزیون به فضای مجازی را بررسی کرده است: خبرهایی که این روزها از رسانه ملی به گوش می رسد برای دست اندرکاران این مدیوم خیلی خوشایند نیست. مدتی قبل علی ضیاء، یکی از مجریان مطرح صداوسیما، به دلیل خطایی که بیرون از صداوسیما مرتکب شده بود توبیخ شد و باوجود عذرخواهی هایی او، تا اطلاع ثانوی حق اجرای برنامه ندارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)